Billig Lotus.. Säljes!

Fy 17 vad billig han är just nu Lotus! Tilda och Sally löper och han är galen...
Man kan inte ens tänka eller drömma..hmm lille grisen.
Så här gapig har han aldrig varit innan..

Får se om vi får till någon parning här i veckan
Mellan Tilda o Charlie.


Tappade ju kameran i golvet för ett tag sedan.. och jag vet att det hände något med det lilla objektivet,
nu har jag fått besked att de inte hittade någon fel på det... Konstigt för det blev bara suddiga bilder
när jag använde det.och själva kameran tror jag inte det är för det går utmärkt att ta bilder med andra objektivet.

Här kommer några bilder på Ella-Bella som jag tagit idag :)

Så kavat man kan se ut ;)

Och kan stå ganska fint :)


Och ett Julhus....

där julen är långt borta .... men snart så kanske
det händer saker där inne ;)
Hörs och ses.. kram på er...

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

herrejösses vad lampor det var på hus och i trädgården:)så söt hon är den lilla bönan...ja nu vet du hur det är att ha en gaphals i huset hihi

KIram på er

2008-12-17 @ 05:12:47
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lotta W

Lille Lotus då...inte lätt att vara karl i huset med alla villiga brudar...hehehe ;) Finfina bilder...du borde döpa om skruttan till Kajsa Kavat. Vilken uppsyn hon har..."kom an då om du törs" :D

Ni som inte sett Brittas hus "live" borde ta er en sväng förbi...kanonfint!!! Kram kram

2008-12-17 @ 08:24:36
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Camilla

"Oj, vilken elräkning" är det första jag tänker.. Men va fiiiiiint :-)



Nuttig liten Ella-Bella puss Och stackars Lotus.



KRAM

2008-12-17 @ 14:14:15
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Lena Backman

Den lilla damen blir bara finare och finare!

Har du räknat alla lampor på ditt julhus nån gång Britta...det ser ut att vara ett gäng :-)

2008-12-18 @ 15:40:07
URL: http://rvrussells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0