Ny vecka igen!

Veckorna flyger fram.. kan inte fatta att jag inte hinner med ;)
I Fredags så var vi i Ljungby på Inneband.. och Stockaryd vann Yippi!
Äntligen så satt den där segern där ;)
Och i Lördags så var vi oxå på innebandy och tittade på Stockaryds Damer och F 14 och båda lagen vann sina matcher

Min lilla" hjälpreda "Victor fyllde 15 år oxå i Lördags... Vi ropar GRATTIS igen till dej Victor ;)

Så gott som hela Söndagen var jag i Växsjö på Hundutställning!

Jag var med Lotta och min FAVVO Basenji Viggo där :)
Det gick bra för den lille sötingen han fick sitt 6:e Cert och blev 3 Bästa Hane!
GRATTIS lille Viggo och hans matte Lotta.
Tack för att jag fick följa med er :)
Vi säger oxå GRATTIS till Anna och Pepzi !
Och oj vad det fanns mycket att köpa.. Jag köpte ett nytt Hurtta täcke,fällar,godis och remmar i olika smaker till Affe o Putte :)

Kan lova att man var poppis när man kom hem.. tror nog att Lotus hade saknat sin mamma ;)
Och även de små var gullesugna när jag kom hem.

Hemliga lådan har fått 2 nya saker ;)

Det har inte blivit så många nya bilder tagna .. vågar knappt ta i kameran...
Men här kommer iaf några ;)


Electra,Elliot och Ember



Ella-Bella o Esmeralda "Mimmi"



Viggo!
och sists men inte minst.....


Mammas lille Pojk!
Lotus!
Ha en härlig vecka allihopa!







Kommentarer
Postat av: Camilla

Va du skämmer bort hundarna Britta ;-) Så fina de är, de små :-) Jättesöta!!!

Jag blir ju hur nyfiken som helst med din hemliga låda... jag vill veta NU he he



Puss och kram från Malmö

2008-11-03 @ 23:20:33
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Anette med flock

ÅÅhh vad söta de små är när de ligger stilla alltså hahaha här är ju som sagt fullt ös medvetslös..kul att Stockaryd vann och du är väl superhes förståss:) kan ju tänka mig att du var poppis när du kom hem av både två och fyrbenta...Gratta Viktor från oss oxå hurra hurra..

2008-11-04 @ 07:46:15
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lena/Rivervalleys

Hemlig låda???

Vad menar du??

Vad ska du göra med den??



Klart att man ska skämma bort sina hundar....det är därför man har dem :-)

2008-11-04 @ 08:37:00
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: Annica

Ästher tackar för omtanken=)

Jag blir också nyfiken på din hemliga låda=) Men ojojoj vad valparna växer, Esmeralda är ju min stora favorit=)

Ha en bra dag

2008-11-05 @ 06:47:46
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: leena

Hm, hemliga lådan tror jag medföljer varje liten valp....

2008-11-05 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0