Onsdag Kväll!

Dagarna bara flyger iväg.. och jag hinner inte med...
Affe har semester för att vi ska fixa till julljusen mm
Vi har inte fått tillbaka vår bil.. så det har inte kommit hem
något granris eller mossa Hmmm.

Men i går så flyttade Electra till Familjen Christianson som inte bor så långt ifrån oss :)
Är så kul att få ha någon av valparna nära oss och jag vet att hon kommer att få det toppen,
Men mycket bus och mycket Kärlek.

Idag har lillasyster och jag varit i Ullared igen :) Man är inte klok som åker dit vid denna tiden,
Men är man tomte tokig så är man.... men idag fanns det ingen som jag vill ha :)
Men det blev hela 4 saker till Hemliga Lådan ;)
Får se vad som händer här hemma imorgon om det blir någon Julat ;)

Ja just det jag har ju fått en liten rapport från Mimmis familj oxå och det går bra för
lilla damen och det har natten oxå gjort för Electra... Härligt!

Gulle gossarna ;)

Elliot & Ember

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, här händer det grejer.. Inga tjejer kvar hemma? Kul att ha nån valp kvar runt hörnan iaf :-)

Vi har varit på valpkurs i ett jäkla ruskväder, men Anya är så duktig och har koll på matte... eller kanske är det korvbitarna hon har koll på? he he



puss o kram

2008-11-19 @ 21:48:03
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Lena/Rivervalleys

Nej nu får du snart berätta om lådan ;-) Ska du kanske lotta ut den bland dina bloggkompisar =0) Nej jag skojar bara....tror att jag vet vem som ska få den faktiskt....

2008-11-19 @ 23:13:22
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: Anette med flock

Ja Britta det var kul att du fick ha en valp hemmavid...skönt att allt går så bra och att du hittat kanonvalpköpare...jasså du har hittat mer saker i hemliga lådan den kommer du att få utöka så mycket som du handlar hehehe

Kram på er

2008-11-20 @ 05:40:22
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Leena

ja, just det alla ljus måste ju upp.... hihi vilket jobb !!! Men fint blir det ju. Så bägge grabbarna kvar hemma :O), hm....

2008-11-20 @ 15:33:10
Postat av: Lotta W

Hehe...Affe har du tränat väl hör jag ;) Vill man ha nåt gjort hemma får man göra det själv. Va tomt det måste va utan alla bäbisar hemma...tur du har några kvar att sniffa på. Apropå lådan så vet JAG vem som ska få den...men jag säger inget :):) Kram kram

2008-11-20 @ 17:49:17
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0