Onsdagkväll!

Här händer inte för mycket just nu.. man är låst utan bil... Grrrr
Njaaa när det gäller Hemliga låda så är det fel som Leena gissat på ;)
Men helt klart så får valparna med sig saker när de flyttar =)
Ska ta en bild på Lådan någon dag ... men jag öppnar den inte ännnu.. hihi

Jag vet att Affe är här inne och tjuvläser.. så du behöver ju inte läsa detta
som kommer här under ;) Men jag lovar vi tar fram LITE ur gadroben :)

En sak har jag kommit på ... Att jag är nog JUL tokig!
Jag köper allt jag kommer över känns det som, Iaf det som jag gillar ;)
På Lagerbutiken har de Cult och deras sake gillar jag så det har blivit
Tomtar ,Ljusstakar, Bockar där ifrån, Jag har köpt nya jul gardiner,
dukar,köks handukar.
Fler tomtar än de ni fått se här :) Stjärnor som både hänger och står,
"Pyramider" ,julgranskulor ,Och idag har jag beställt en Tomte "Jacka" till vovvarna.

Dagens bild på på små pojkarna!
Elliot o Ember


Ses snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

VA?! Är du jultokig?? det har jag nog aldrig hört fniss Vi är nog många som är nyfikna på din hemliga låda och sånt är ju spännande såklart.. Skulle varit kul att se din julpyntning faktiskt, eller vad säger du????



KRAMAR från fyra damer

2008-11-05 @ 22:54:59
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Lena/Rivervalleys

Ja vi vill absolut se bilder av din julpyntning sen :-)

Undrar om hemliga lådan kan vara en present till någon?

Valparna är jättefina, de har blivit lite rundare tycker jag, mulliga och goa som valpar ska vara :-)

2008-11-06 @ 06:33:57
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: Anette med flock

Ja jag kan ju bara tänka mig hur det kan se ut hemma hos dig Britta vi juletid:) jag har ju sett bilder innan:) de är jätte goa pojkarna måste jag säga:)

Nospuffar från oss

2008-11-06 @ 07:40:38
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Britta

JAPP Lena har gissat rätt ;)

2008-11-06 @ 10:54:54
Postat av: Carina

Jag kanske kan gissa vem lådan är till undrar om jag har rätt??? kramen

2008-11-06 @ 12:19:40
Postat av: leena

jaha....nu förstår jag :O)

Sötnosar bägge grabbarna,,,

2008-11-07 @ 12:51:24
Postat av: Stina

Britta vad är de du ska ta fram ur garderoben som inte affe ska läsa om.... är de ett snyggt och raffigt "tomte-set" som du ska ha på dig kanske!! ; )

2008-11-07 @ 13:54:15
URL: http://www.aijko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0