Valpmoska ;)

Idag har jag fått vara Valpmoska när Ylva-Lie fick sina valpar =)
Gunilla ringde på fm och sa att nu är det säkert på G...Ojoj tänker man ingen bil....
Gunilla ringer igen vid 17.30 tiden och skriker släng dej i Puttes bil nu och kom hit..
Hjälp ingen Putte hemma.. får tag i honom nere hos Affe..
Efter kl 17.00 är jag hos Gunilla och Peter och nog 17 så hade redan 3 valpar födds...
Och till råga på allt så var de strömlösa där upp..Ylva-Lie fick föda de första valparna i ljussken av stearinljus.
Men det kom 3 till som jag fick vara med om =)
Och tänk jag har redan glömt hur små de är när de föds :) Det ble 3 tikar och 3 hanar,
Tycker det varit många valpar i många kullar i år.
De är så söta de små och bäst är att en valp som har likadan teckning som Lotus fast han är vit o svart.
Vi ropar GRATTIS till Russellgården´s Ylva-Lie och Decoy´s Gremlin at Excellent och
så klart till Gunilla och Peter.... och tack för att jag fick vara med =)

Nä nu ska jag pussa mina småttingar god natt....

Pusshögen ;)

Natti natti... pyzz pyzzzz!


Kommentarer
Postat av: Anette med flock

OJ vad du får vara med och valpa då:) skönt att det går bra i synnerhet när det är så många...kram kram

2008-11-11 @ 06:35:29
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Camilla

Spännande att få va med på valpning :-)Du får ta anställning som valpmorska hi hi hi

2008-11-11 @ 14:03:50
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0