Helgen är över!

Och jag är helt slut men ganska så lycklig iaf ;) Har inte sovit så värst mycket inatt,mått illa, hostat ..
Trodde inte det var sant när jag skulle stiga ur sängen på morgonen... helt slut och ont överallt!
Så denna dag har varit väldigt trög... jag är hes som jag vet inte vad :)

Vi hade iaf en ganska lyckad dag i Vinslöv även om vi inte fick de där stora rosetterna ;)
Sally blev 2:a i senior och 2:a i avel.
Charlie 3:a i Consulation och 3:a i avel ... kul..
Tilda blev 3:a säger inte hur många det var i klassen ;)
Ludde 1:a i Pet och mammas lite Lotus blev 2:a och 1:a i Par ihop med Ash :)
och Änglas blev 2:a i uppfödare.
Sedan är jag väldigt glad för mina valpar som blev plaserade i Unghund Danny-Boy "Eddie" 3:a
och Donatello 4:a Duffe blev 4:a i Par med Olle. Dollan hon blev utan denna gången;)
Victor min lilla hjälpreda blev oxå 1:a i Juniorhandling ;)

TACK Ranjita och Pia med familjer att ni kom!

Vi måste bara säga Grattis till Matilda som vann Barn m Hund ihop med Lotus =)

Nu är alla utställningar slut i JRTC för detta året!
Men vi är några stycken som ska åka och Jaga lite rosetter i Svenska Hundklubben den 12 Nov ;)

Dagens bild får bli Dag-Otto "Sixten" och hans kisse!



Kommentarer
Postat av: Anette med flock

Gumman nu får du allt vila upp dig...du slet ju som en slav igår men vad du är bra...och Grattis ännu en gång till alla rosetter...vi fortsätter nästa år och plocka rosetter eller hur:) ja jag ska iallafall försöka få någon rosett...tur att matilda försvara färgerna i familjen hahaha

kram på dig

2008-10-13 @ 17:21:34
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Anonym

Grattis det blev ju en hel del rosetter förstår jag.Sköt nu om dej så du piggnar till.Pussa Lotus "mammas lilla pojk" ,som var så duktig med Matilda.Wicca skickar massor med pussar till sin älskling Kram Barbro

2008-10-13 @ 19:12:48
Postat av: Camilla

Grattis till rosetterna.. Håller med ovan.. VILA upp dig!!!

KRAM

2008-10-13 @ 21:32:49
Postat av: Lena/Rivervalleys

Grattis till alla rosetter :-)

Valparna blir bara finare och finare....blir så himla valpsugen!

2008-10-13 @ 23:04:03
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: leena

ja, vad vore klubben utan dig...se till att bli frisk nu.

grattis till rosetterna

2008-10-14 @ 09:38:00
Postat av: Britta

Det är inte bara jag som sliter i våran klubb.. vi är fler =)

2008-10-14 @ 09:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0