Sressigt värre!

Fy vad stressad jag känner mej men snart är jag nog ifatt mej med allt förhoppningsvis ;)
Idag skulle jag på möte kl 18.00 och Affe ut till crossbanan till 17.30 så jag skulle köra ut honom
till Vrigstad innan mitt möte. När jag svängde ut från crossbanan så gick det väldigt trög...
Nog 17 hade jag fått punka! Fick ringa Affe som kom och naturligtvis så behövdes det special saker
för att kunna byta däck. Jag ringer mormor men inget svar morfar han var och fiskade.
Fick tag i Lillasyster Fia som fick komma ut och hämta mej så jag kom till mitt möte ... Bara 10 min försent =/

Har fortfarande lite kvar att göra till utställningen på Söndag... Har iaf skickat över katalogen till Carina ;)
Resten gör jag i morgon ;) Men imorgon ska jag försöka att ta bilder på de små godingarna som är 3 veckor!

Idag tar jag en bild på en "flygande" Putte ;)



Bilden är tagen av Hasse Ekstrand Calles Pappa :)


Kommentarer
Postat av: Anette med flock

Ta det nu lugnt britta...vi vill ha dig i helt skick

Kramiz

2008-10-10 @ 06:11:06
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0