6 År sedan....

Vår första kull föddes :) Lotus och Ludde fyller år idag .. GRATTIS!
Och småttingarna är 4 veckor idag, de har blivit avmaskade i veckan och klorna har blivit klippta.
Och tänk att det varit 2:a Adevent


Jag har tillbringat helgen med mina "Hundkärringar" :)
Är kul när vi ses!
Och nu till helgen ska jag och Lollo åka till Ida o Juha,
Vi ska gå på stan (Stockholm) på lördag och på Söndag ska Lollo och
jag gå och se Rasmus på luffen med bla Markolia och Benjamin Whalgren.

Ja då får det bli dax för de små som är 4 veckor :)

Änglas Greta Garbo


Änglas Galanta Gus


Änglas Gullige Gusten


Änglas Goa Gjördis


En hel liten hög!


Gjördis o Gus!



GRATTIS min lille gullegris <3<3


GRATTIS Goa Ludde <3<3


Grattis oxå till Laban Änglas Herkules <3<3

GRATTIS även till ...
Molle, Tindar,Filur och Tuva!

Vi önskar er en härlig och skön vecka..
Puss & Kram från oss!


Kommentarer
Postat av: Lotta

HIPP HIPP HURRA till födelsedagsvovvarna på deras dag!!!! :D

Vilka godingar du har i valplådan. ;) Ursöta!!!!

Ni får ha d trevligt i helgen å kör lugnt.

Kram kram <3<3

2009-12-08 @ 13:01:42
URL: http://djurskullenskennel.cybersajt.com
Postat av: Anette Med Flock

Grattis i efterskott Lotuspojken:=)) åhh de blir ju bara sötare och sötare tycker att Gjördis påminner lite om Jaz:=)

Kram Kram

2009-12-08 @ 13:23:21
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0