God fortsättning....


Och tänk att valparna är 7 veckor idag!
Snart ska de börja flytta hemifrån, Lille Gusten har ingen familj ännu men det dyker säkert upp
framöver ...

Ja inte 17 fick jag lokalsinne som jag önskade av Tomten i julklapp... men andra bra saker fick jag :)
Bla fick jag ett Efva Attling smycke som det stod Vincent på.. det blev jag väldigt glad för :)
Det känns ju väldigt speciellt med första barnbarnet på någotvis... längtar tills han ska säga Farmor.. ego som man är hihi!

Ja då får det bli lite bilder på små valpar!

Valpbus med Rävrumpa!


Gjördis!


Greta!


Gus!


Gusten!


Snöiga Kramar från oss!
Ses och hörs!!


Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Åhhh jag blir bara mer o mer kär i Gjördis:=) Greta kommer bli en busig tjej...kul att du var nöjd med tomtens presenter...du ska se att du kanske får lokalsinne nästa år Britta hihi

Kram på dig

2009-12-29 @ 11:21:39
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Barbro & Wicca

men va goa han ser ut lille Vincent,,,ja du Britta det är lite speciellt med första barnbarnet det kan jag intyga,för mej är det 22år sen men minns det som igår.

2010-01-01 @ 17:51:28
URL: http://littlediamonds.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0