Tycker att tiden skulle kunne stanna upp litegrann....

För allt snurrar på för fort .. En liten rapport om de senaste.
Det har varit födelsedag och Stockholmsbesök :)
I Fredags åkteLotus, min lillasyster och jag till Ida o Juha för besök shopping och teater:)
Lördag fm åkte vi in till stan där gick vi och drog hela dan :) några julklappar blev det oxå
som tur var ... Lotus han var trött efter en dag i stan så han somnade på en stol när vi fikade.
Söndag var det dax för Rasmus på luffen med Markolio och Benjamin Whalgren!
Vilken ungen han är Benjamin så otroligt duktig.
På hemvägen så fick vi för oss att vi skulle åka till Kista gallerian igen(vi var där tills de stängde i lördags)
Jodå lyckliga och glada var vi att vi hittade dit.. men när vi väl skulle ut så var det tvärdött hur vi skulle hitta ut!
Vi gick fram och tillbaka där inne och yrare och yrare blev vi, lite pinsamt men jag fick iaf ringa Ida och fråga hur vi skulle ta oss ut:/ inte 17 kom jag ihåg att vi gått upp i en trappa..men det hade vi, när vi väl kom ut så sitter det en P Bot på 550:- på min bil grrrr! Bara att betala och se glad ut hmmm!
Det var gött att vara hemma igen hos övriga flocken!

Var mysigt att gulla med valparna igen, tiden går så fort och snart flyttar de..
Har lille Gusten kvar som inte är bokad ännu!
Lille Gus han ska inte flytta så långt från Stockaryd det känns väldigt kul!
I går så var valparna 5 veckor så här kommer nya bilder på de små!

Änglas Greta Garbo!


Änglas Goa Gjördis!


Änglas Galante Gus!


Änglas Gullige Gusten!


Och idag har Ellie och hennes flock hälsat på valparna...
Här kommer Söta Ellie!
Änglas Electra


Ojoj jag tänder det 3:e ljuste idag oxå då ;)


ses allt snart igen!
Kram från oss alla!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

hahaha Ja Kista gallerian hade jag förträngt-s- fick mig ett gott skratt nu asg.. Kan inte fatta att vi INTE hittade ut trots att vi FAKTISKT gick förbi UTGÅNGEN inte mindre än 3 ggr utan att FATTA att det va där vi skulle ut asg Ja herre jisses vad vi irrade runt -s- MEN KUL VA DET:)

2009-12-15 @ 23:19:43
Postat av: Anette Med Flock

Söta Gjördis...ja alla är söta men jag tycker Gjördis är speciell:=)) tur att ni hittade ut ur gallerian hehehe

Kram

2009-12-17 @ 14:03:05
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0