Äntligen Fredag!

Hoppas på en lugn och skön helg efter allt farande med Puttes ben.
I Onsdag var vi hos Sarah och Dennis och hälsade på, Lotus dotter Yuki
kom dit för parning.Nu håller vi tummarna att det blir små Virus valpar där :)
Attans vilka goda Bullar ni hade bakat :)
Ondagskväll fick jag köra Putte till Akuten i Eksjö, Hans smalben svullnade upp
och var blossande rött..
De trodde det var inflammation så det blev en medicinkur.
Idag har vi varit i Växjö med benet hos läkarn som opererade honom
och han säger att man kan få blodutgjutelse efter en operation och så var säkert
fallet med detta, även att de trodde annat i Eksjö.

Tänk vad tiden går imorgon på Alla Hjärtansdag fyller Putte 21 år och våra gammle Jalle fyller 11 <3<3

Imorgon ska jag ta mej i kragen och ta lite bilder på Tilda och magen...Tiden bara rinner ifrån en ibland!
Idag får det bli bilder på Jalle :)

Åka Cross det kan väl jag me.....



Kan vara ordenlig som på tex utställning ...hmmm om det passar mej ;)


Lika gärna som jag är Clown..


Detta gillar jag nog allra mest ;)


Ses kanske imorgon...
Kram så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0