Måndag em....

Här händer det inte så mycket...Mest Kaos i hela huset förrutom inne hos valparna!
Vi fick vattenskada för ett tag sedan i köket,Och när det ändå skulle hända saker med golvet så bestämde vi att vi målar om oxå.... Det går sakta men säkert framåt med det, Putte har legat i Tv Rummet efter sin knä operation...Kaos där inne oxå ;)
Och inte tala om storarummet... ojoj där står allt som varit på hyllorna i köket + svimma inte nu .... Julsakerna tom Julgranen står kvar med sina kulor.. Men jag lovar jag ska ta tag i den nu när jag blivit så gott som frisk :)
Hua vad länge denna förkylning satt i, kan lova att jag försöker hålla mej undan folk som är förkylda.

Igår var vi i Växjö på Innebandy och tittade på Madde (puttes tjej) När hennes lag spelade Final i DM,
Tyvärr så förlorade de denna match.
Kul att det har varit innebandy hela vintern när det inte varit så mycket utställningar.
Kul att de börjar snart igen.. Längtar till 7 Mars då det är utställning i Boxholm och då ska jag träffa  mina valpköpare och valpar ,Joanna o Joshi Karin ,Eva och Ella och det ska bli så kul :)

Nu har vi börjat att söka efter fler VÄRLDENS BÄSTA VALPKÖPARE
och de finns säkert där ute någonstans :)



Ha det så bra tills vi hörs igen..... Kram från oss...

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

Klart att de bästa valpköparna är där ute och väntar på att få hem en söting från Änglas:) va bra att du fått klövar så kan vi träna när snön gått bort:) jag ska ringa och påminna dig inna:) nu ska jag snart till skolan...

Kramizar

2009-02-24 @ 06:09:06
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Annica

Men åh vilken mysig bild på mor och bebisar=)

Blää stackars dej med allt kaos....hoppas du känner dej pigg snart så du orkar städa ut julen =))

Lycka till i jakten på perfekta valpköpare=)

Ha det bra och pussa på dom små valpnosarna från oss

2009-02-25 @ 18:23:32
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0