Hahaha jag skriver som en kråka ;)

Ja så tokigt det kan bli :) Det är inte tvillingar och "Dem" är ju lådorna med alla saker i :)
Och Stina det är rätt att jag ska bli Farmor.. ojoj vad det låter gammalt ;)

Igår var Tello.. Änglas Donatello och hälsade på en liten sväng..Är så kul att få se dem igen,
Nu bor ju inte Tello så långt ifrån oss men man ses inte så ofta ändå.

Tello


Är förkyld och har ont i halsen ännu..Fy vad jobbigt det är..Fryser och svettas omvarnnat..
Tur att man har sängvärmare ;)
Sängvärmarna...
Lotus Griiis


Och lilla Classic


Ja just det.. Lotus har fått 2 utmärkelser i form av Diplom i Svenska HundKlubben!
Ett för Internationellt Championat och
Ett för Årets Rasrepresentant :)
Hmmm och sedan var det ju den första utställningen som vi skulle på det var allt i Borlänge ;)
Tänk om jag åkt till Bollnäs och inte hittat någon Lena... för där hade jag allt kunnat leta i oändlighet :)

Nää nu blir det sängen en stund till.. sänvärmarna har varit ute och kissat så nu vill de allt ha lite värme ;)
Vi har -9,4 grader nu på morgonen..
Kram och Tjingeling...


Kommentarer
Postat av: Anette med flock

men som tur är har du ju en egen chaufför hahaha så då kommer du ju rätt...åhh vad det ska bli skoj Britta...vad söt han är lilla tello

2009-01-04 @ 09:47:07
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lena Backman

Ja jäklar vad du hade fått leta efter mig i Bollnäs :-)

Dina sängvärmare är supersöta, tur att man har såna.....vi hade - 24 grader i morse....brrrr då är det kallt!

2009-01-04 @ 13:40:12
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: kikki

Grattis till utmärkelserna....vadå kallt vi har 15 grader kallt det du.....kram på dig från mig

2009-01-04 @ 18:38:06
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Camilla

GRATTIS till Lotus utmärkelser @->-- Det ska du va stolt över!!! Och lilla Classic är så söt :-) Lille Tello är ju en redig charmör han med...



KRYA PÅ DIG och massa kramar

2009-01-04 @ 19:54:41
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Camilla

GRATTIS till Lotus fina utmärkelser! De ska du va stolt över Britta!!!!

Och lilla Classic är bara så söt och lille Tello ser ut att vara en redig charmör :-)



KRYA PÅ DIG och massa kramar

2009-01-04 @ 19:56:43
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Annica

Grattis till fin fina diplom till Lotus! Hahaha...tur du upptäckte i tid att du skulle till Borlänge och inte Bollnäs=) Ästher kommer från Bollnäs hon så vi kallar henne bollnäs-trollet. Jag ska försöka komma till Borlänge och titta på er så jag får se er live=)

Hoppas du piggnar på dej...ja tänk om man hade en uppvärmd toastol=) såg i nån tidning att det finns en som både torkar en och tvättar en...hahaha....usch då skulle jag fundera på om det var nån människa som satt där och gjorde jobbet...bläää....

Ha det bra// Annica

2009-01-07 @ 06:51:59
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0