Undra om det är sant?

Men just nu står våran bil här utanför.. Imorgon ska Affe åka och besikta våran gamla Ford ;)
Ojoj den har varit på verkstaden sedan 30 Oktober... så nu får vi verkligen hoppas att den funkar.
Och undra om vi vågar åka i den ända till Borlänge? Det blir pirrigt :)
Längtar lite till den utställningen nu och efter att träffa lite "Hundkärringar" :)

Lilla Tilda hon blir rundare och rundare för varje dag som går :)
Och hon har börjat äta sin mat med god aptit igen.

Imorgon ska vi på Innebandy igen :) 2 Matcher blir det denna veckan även en på Fredag =)
Är det så att Stockaryd vinner i morgon så gå de upp till 2:a platsen i Tabellen...
Och där vill jag gärna se dem :)

Nästa vecka ska Putte operera sitt knä.. så nu hoppas vi verkligen att han inte blir förkyld eller något.

Idag har Jalle varit här hemma och hälsat på, Han har allt lagt på sig en hel del...Men han har det så bra hos Mormor o Morfar, Han blev så glad när Morfar kom och hämtade honom så han fick åka hem till Mormor Bellman och Kissarna igen .. och framförallt att få sin Mat :)

Här kommer Jalle goding...


Min Mamma är Bäst tycker Lotus ;)

Puss mitt lilla Gull.....

Kramar och Pussar från oss..

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej britta!!



Nu har jag kommit på varför du har sådan dragning till ullared.. de är pga den där nya affären de öppnat.. sexoutlet!! ; )

2009-01-28 @ 12:08:33
URL: http://www.aijko.se
Postat av: Lotta W

Nu får vi hoppas att "skrot-Doris" rullar hela vägen till utställningen. ;) Hoppas allt e bra annars. Måste bara säga att sista bilden är jättefin...vilket ögonblick du fångat med kameran. FINT!!! :D Kram kram

2009-01-28 @ 13:16:53
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Lena Backman

Härlig bild!

2009-01-28 @ 20:11:58
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Linda

Haha, det där med sexshopen kom jag också på häromdagen. Nu har vi kommit på dig Britta! ;)



Va söt Sally är med sin Lotus. Han är allt mammas pojke han. Mamma x 2 kanske jag ska säga. =)



Kram på er!

2009-01-28 @ 21:55:58
URL: http://littledevils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0