Oboy Vilken helg ;)

Tjoho vilken lyckad Lördag vi hade i Eskilstuna jag och Anette :)
Sally var först ut i ringen av dem dem alla och hon fick 1:a pris o HP.
Nästa ut var Classic hon fick sina 1:or Cert och även BIR, Detta var hennes 3:e Cert så nu var hon Utställnings Champion :)
Efter henne så var det Anette o Killian och han fick 1:a och HP så han var vidare till Unghunds BIS...
Nu var turen kommen till Lotus... och gud så nervös jag var....Och lilla grisen han skötte sig fint för det blev 1:a och 3:e Brons Certet så nu var han Brons Champion :) Nu brydde jag mej inte så mycket om vi skulle få BIR rosetten eller inte..
Nästa man till rakninga var Anette och Assar... Assar han var väl upphetsad av att Classic löpte , tarva det gick inte.. men han fick iaf en 1:a och HP och där vardagen slut för gode Assar...Hoppas du får dina cert i Norge och då får du även ditt Arbets Championat ... Lycka till.
Hade ju gått ganska bra för oss så här långt.. och nu skulle Ebba in... Ebba hon skötte sig så bra och det var så kul... 1:a och Cert..Nu var ebba Utställnings Champion oxå :)) YIPPI
Så var det dax för Lotus och Ebba att slåss om BIR.. Och Lotus vann! Men vi hade varit lika glada om Ebba fått det.
Nu var vi rätt lyckliga båda Anette och jag för vi hade ju fått nästan allt vi ville ha.. restaen är ju bonus som vi kommer till nu ;)
Först ut var Unghunds BIS och lill skitien Killian blev 3.a GRATTIS lilla goding.
Sallys tur bland Senoirer, en 2:a plcering för henne :)
Nu var det dax för Gruppfinal Anette fick hjälpa mej med Lotus för jag hade Classic..
Classic blev 4:a och Lotus 2:a
Så jag kan ju säga att jag var lycklig när jag åkte hem :)
Under dagen kom Julia Julias Mamma och Fidelie och hälsade på en sväng oxå...
Gud så roligt det är att få se valparna som vi har fött upp, och att vi har så himla goa valpköpare.Lina och lille Marcus, Barbro och favvo Wicca var och hejade på oss oxå :)

Jaha så var det detta med bilder..hmm jag hade nästa inga i min kamera.. hoppas att jag kan få några av Anette ;)

Här kommer Anette o Killian


Söta Fideli




Hmm lite lik mamma tilda o Mormor Sally är hon allt Fideli ;)

Idag har vi lämnat Classic på parning... så nu är det bara att vänta och se om det händer något :)

Nu tar vi ny tag för vårt nya äventyr men det berättar vi om senare ;)
Tjingeling och Kram från oss.


Kommentarer
Postat av: Barbro & Wicca

Vilken dag....GRATTIS till alla fina placeringar.Kul att träffa lilla Fideli hon är ju för söt med pricken i pannan.LYCKA till nu när ni ska tampas med danskarna.....

2009-09-07 @ 14:03:16
URL: http://littlediamonds.dinstudio.se
Postat av: Annica,Älsa & Ästher

Grattis till kanon resultat.. jösses vad roligt=)



ha det bra// Annica med vovvor

2009-09-07 @ 18:36:03
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lotta W

Vilka underbara resultat...så ska d se ut!!! ;)

Grattis!!! <3

2009-09-09 @ 12:00:51
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Monica & panzer

Gratulerer så mye:) så søt fideli var:) jeg skal få sendt deg noen nye bilder av Panzer snart. Lykke til i Danmark, da! Hilsen oss i Oslo!

2009-09-10 @ 00:21:06
Postat av: leena

Där satt den :O) grattis

2009-09-10 @ 11:01:15
Postat av: Kikki

Ett stort GRATTIS till framgångar det var ju verkligen lyckad helg...kram

2009-09-15 @ 11:19:08
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Anette Med Flock

Yepp vi var ju jättebra...tänk att vi kunde få det vi ville...

Kramen

2009-09-15 @ 16:48:28
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0