Helgen är över.....



Och det 3:e Ljuset har tänts!
Helgen som varit har jag varit med mina "Hundkärringar" även firat min födelsedag med dem :)
Fick vackar blommor och en så fin kula med en Ängel på som ska vara ut i trädgården framöver.

Mår inte så där hundra och det känns som man blir över sprungen av alla Tomtar.
Det står lite överallt men jag ska packa ner dem flesta, ville bara kolla vad som fanns i alla tomtelådor ;)

Igår var Classic på Dygn 56 och hon är en liten tjockis ;)



Ja det närmar sig... jag hoppas bara att även jag får vara med när valparna kommer.......

Hörs snart igen...
Kram Britta


Kommentarer
Postat av: Carina , T & B

Hej! Får väl gratulera i efterskott både till födelsedag och till å bli mormor! Å oj sicken tjockis Classic är :) ! Spännande när det börjar närma sig för valpning . Lycka till! Kram o ha de gott ! /C

2010-12-13 @ 20:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0