Juldagen.....


Och valparna har blivit 1vecka <3
Jag kan inte fatta att tiden går så fort... Tiden springer ifrån mej.... Undra hur man stoppa den??

Igår var det Julafton och alla var hemma stora som små :)
Och snäll hade jag varit för klappar fick jag :)

Nu tycker jag det var skönt att jag inte drog fram massa Tomtar för nu vill jag inte ha dem uppe mer :)
Snön och ljusstakarna vill jag ha lite till iaf ;)

Valparna har fått namn oxå!
Håll i er här kommer de.....

Änglas Isor


Ägnlas Ikko


Änglas Ille


Liten pojkhög <3


Änglas Isabell


Änglas Izza


Allihopa 1vecka <3


OCh en del gilla att ligga på TOPP från början;)


Pappa Cadella Ben <3


God fortsättning....
Kram Britta


Kommentarer
Postat av: Kikki

God fortsättning Britta...jäklar vad snäll du måste ha varit som fick paket...jag fick inget i allafall...fick blommor och choklad ...så söta valparna är..dom växer för fort..snart flyttar dom ju....Izza är min favvo....ses snart..ha det så bra...kram kram

2010-12-25 @ 17:59:58
URL: http://www.Hagvikenskennel.se
Postat av: Annica,Älsa o Ästher

Såå söta dom är och namnen jättefina!

Önskar er ett riktigt Gott Nytt ÅR:)

2010-12-31 @ 15:42:05
URL: http://leonland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0