Redan November....

Och man kan ju tro att jag legat i ide för det är evigheter sedan jag skrev något här.
Har hänt ganska mycket sedan sist oxå, Vi har varit på några utställninga oxå sedan jag skrev :)
Får väl ta från de sista :)
Vi börjar med Vinslöv, Som gick himla bra för oss :) Lilla Hilma blev 4 mån dagen innan,
Hon blev BIS 1 valp, Ludde 1:a i Pet Classic 1:a i Consulation och vi blev 1:a i Uppfödare.
Så det var en bra dag för oss.
Classic hade oxå börjat löpa här, så hon fick följa med Kennel Starpol hem till Danmark
På Starpol bor Cadella Ben, en liten hane som jag riktigt avgudar <3

Den 25:e Oktober var vi i Danmark och hämtade hem lilla classic igen som nu var parad :)

Nu i helgen var jag Anette Matilda o Agaton i Surahammar på årets sista utställning.
Hilma blev BIS 2 i valpshow och det var riktigt kul för det var många hundar som gått till final :)
Lotus fick sitt 3;e cert så nu är det bara ett kvar sedan är han Hederschampion i SHK.
Lille Killian snodde BIR denna gången, Men jag kan lova det sved inte det minsta för det vara bra så kul:)
GRATTIS Anette o Killian <3
Ja och denna resa så vann jag 1:a pris i klantighet... och jag kan inte förstå att jag har gjort detta.....
Vi stannade i Katrineholm och skulle tanka.. och jag skulle tanka och det är inget jag gör ofta... Hmm
Men nu så glad i hågen i med kortet och började tanka och det gick så bra och jag säger till Anette att
galet var jag luktar Diesel. Vi fortsätter emot Norrköping där vi ska lämna av Anette o Matilda.
Vi lämnar av dej och säger hej då.... och när jag ska starta bilen så startar den inte...
Ringer upp till Anette och säger bilen startat inte.... och innan hon kommer ner så säger mej något att jag tankade
BENSIN och inte diesel...
Ringer hem så Affe Tobbe och Lollo fick komma och hämta mej och Agaton i Norrköping, bilen fick åka kärra hem.
Och Agaton han sa Bitta du har tankat i fel tank.... det gör inte min pappa!!

Så dela av helgen vill jag helst glömma :)
Idag har vi varit hos vetrinären och gjort ultraljud på Classic och han så 5 st små liv där inne :)
Så nu hoppas vi att allt ska gå vägen att vi får valpar omkring jul.

GRATTIS till ALLA som fick fina Rosetter i Surahammar och så klart å de andra utställningarna oxå :)
Orkar inte riktigt allt som hänt sedan sist!!
Men ett stort TACK till mina hundkärringar <3 som alltid ställer upp och hjälper mej
med att köra och bära och konka på mina saker och hundar!!

TACK Leena och Hugo för Tomten!!

Nu lite bilder...

Hmm Slaktad Rävrumpa...


Vincent leker med Hilma <3



Agaton o Hilma vilar <3


Hilma BIS 1:a Vinslöv


Pappa Charlie o Hilma <3


Charlie


Godingen Charlie igen!


Agaton o Hilma i Surahammar <3


Får vara allt för denna gången och kanske kan jag få för mej att blogga lite lite oftare...
Det återstår att se ;)

Höll ju på att glömma klumpeduns listan ;)
1:a Britta
2:a Carina
3:a Linda

Kram Britta


Kommentarer
Postat av: Älsa o BollnäsTrollet o Annica

Vad kul det är när det går så bra för vovvsen på utställningarna Grattis=) vilka fina bilder i bloggen, bilden på Agaton o Hilma är superfin!!!!! Slaktad rävrumpa var mindre trevlig urk hihihi....

Ska ni till Borlänge i feb??

Antar att du börjat julpynta Britta??=)Har du fått snö nu då????

Kram:)

2010-11-24 @ 16:12:35
URL: http://leonland.bloggplatsen.se
Postat av: Älsa o BollnäsTrollet o Annica

Glömde säga att jag fnissade bara "lite" när jag såg hur du tankat=))))

2010-11-24 @ 16:14:11
URL: http://leonland.bloggplatsen.se
Postat av: Enya

Hej vilken fin blogg du har!

jätte fina hundar, jag bloggar själv om min Jack russell tik, titta gärna :D



MVH Enya

2010-12-09 @ 18:10:36
URL: http://enrusselsdagar.blogg.se/
Postat av: josefin

oj va fina valpar jag börjar bli sugen på en ny liten, jag har lilla filur ifrån kull 1 han heter ludde nu , :)

2010-12-25 @ 15:54:44
URL: http://josefindadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0