Tiden bara rinner iväg..........

Här har hänt mycket sedan jag skrv sist. Nytt år nya utställningar, Nya vovvar, och mycket annat har hänt.

Får väl börja med att det finns en tik kvar från Tilda o Charlies kull

Änglas "Kloka" Krita






Sedan kom Hilma o Bens valpar den 4/8 2012
3 tikar & 3 hanar

Änglas Lattjo Lajban


Änglas "Listige" Lubbe


Änglas "Lurige" Lopus


Änglas Li Pong Chigong BOKAD


Änglas "Lyckliga" Lova


Änglas "Lilla" Lycka


I helgen var vi i Danmark och då fick min nya lilla stjärna följa med hem

Top Noch Melanie at Änglas "Mallis"


En så söt och trevlig liten tik som jag hoppas ska trivas hos mej <3

Har oxå en prins som bor här hos mej....
Cadella Ben at Änglas <3


Och så klart så bor....
Änglas Lotus hos oss ;)

Och Änglas Jöta Juvel


Vi har även Jötas bror ute på foder..
Änglas Jazzo Jamas


Dessa hundar bor hos mej.
Charlie Tilda Ludde o Classic bor kvar hos Affe!!

Helgen som var så var Carina Susanne Jens och jag i Danmark på utställning,
Har lite svårt att förstå hur domarn dömmer ibland ....
Hur kan hundar som vinner sina klasser sedan får stryk av dem som de slog i klassen hmmmm.
Jag har klite svårt att förstå det, men det är ju domarn som dömmer ;)

Varmt och skönt var det iaf eller kanske väldigt varmt :)
När utställningen var slut så for vi till havet och tog oss ett dopp...
Gud så gott det var, det var så ljummet i havet.

Nu får det vara bra för denna gången...
Men jag får se till att skriva lite oftare..

Kram på er och var rädda om er!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ääääääntligen!!! ;)

2012-09-03 @ 09:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0