Jag tror inte det är sant!

Fy vad trött jag blir på ALLT!
Igår stannade bilen när Affe hade varit och besiktat den.
Troligen är det några drev i motorn som har pajat så det lär inte bli en billig historia :(
Nu på morgonen skulle jag ta nya bilder på valparna som är 6 v idag och tror ni inte
jag TAPPAR kameran i golvet så det hände något med det lilla objektivet.
Nu blir det bara suddiga bilder ... Och idag var det en vecka sedan jag fick tillbaka den
efter ha väntat i 5 veckor när den var på reperation!

Vi köpte ny säng till valprummet igår oxå och det var ingen skön säng kan jag lova...
ont i kroppen och jag tror att Lotus oxå har det ;) Classic hon ville inte ens ligga i den :)
Den kändes inte likadan som i affären iaf..Grrr

Anette och Lena har utmanat mej det kommer lite senare ;)
Njaa sedan är jag ju inte trött på riktigt allt... för inte kan man tröttna på småttingarna och de andra vovvarna.
 Inte ens när de river tidningspappret i småbitar eller som igår när vi kom hem så hade Classic bitit sönder alla deras nya leksaker som var mjuka med pip i, och deras nya lilla tomteboll den hade hon gjort hål i oxå.
Men både hon och valparna såg så nöjda ut där de låg med massa ull runt omkring sig.

Ikväll blir det Innebandy igen.. idag emot Ljungby.. skulle egentligen inte följa med för jag behöver vila halsen ;)

Vi ropar GRATTIS till Anette oxå som fyller år idag =)


Lille Ember han kan sjunga han.....
Ses snart igen .....
Ha en trevlig helg... Slask slask från alla vovvar.

Kommentarer
Postat av: Lena/Rivervalleys

Otur med kameran!

Ha en skön helg!

2008-10-31 @ 10:43:32
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: Camilla

Tala om att ha otur och bli galen... Trist med din kamera. Klart att man inte kan bli trött på småttingarnas bus och Classics påhitt he he. För jag vet ju hur det är. Anya biter också på allt. Skorna, tröjan, på korgen.... Men hon är ju så söt, så man smälter ju :-) Ok, skorna får hon ju inte röra... Kan tänka mig att mamma o bebisar njöt med all sönderbitna kring sig he he



Må väl och pussa de små



KRAMIS

2008-10-31 @ 13:59:31
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Anette med flock

åhh Britta vilken himmla otur du har...hur blir det om du byter objektiv då?? så att inte kamerahuset fick sig en smäll blir ju dyrare..och bilen då hmmm ja se bilar är ju ett jäkla gissel...hoppas att det går bra på innebandyn ikväll då...fantastiskt kul bild på Ember...pussa de små

Kram på dig Britta

2008-10-31 @ 15:57:32
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Anonym

Stackare, men ja vad är det man brukar säga efter regn kommer solsken. Nu kan det ju inte bli värre men attans så tråkigt med kameran. Jag fick tillbaka min idag få se hur länge jag kan hålla på med den innan jag tar sönder den igen. Fina valpar ialla fall Kram på dej och hoppas ni vinner i bandyn

2008-11-01 @ 01:12:07
Postat av: Barbro

Hej på er .Ville bara önska trevlig helg och hoppas att turen vänt.Ember is the big star......I like him.

Kram Barbro och Wicca skickar en massa pussar till boyfrienden Lotus (mammas lilla pojk)

2008-11-01 @ 18:52:11
URL: http://littlediamonds.dinstudio.se
Postat av: leena

ska han vara med i idol nästa? :O)

Sötnosar hela högen, kommit på vad jag önskar mig ändå...lilla tomtemor

2008-11-01 @ 19:25:21
Postat av: Alina

Hejhopp! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-01 @ 19:30:05
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lotta W

Halloj!! :) Tack för igår...alltid trevligt med lite sällskap. Jag hoppas du blev på lite bättre humör efter en dag på utställning med din favvo-basenji Viggo ;) Nospuss från honom å kram från lilla mig

2008-11-03 @ 10:28:40
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0