Mamma säger.....

Att ska man ut och resa så ska man ha pass.... Hmm jag tar väl passet med då även i helgen ;)


Tar med mej lilla Prinsessan oxå ;)

Och jag får ju inte glömma min lilla hundMAMMA!

Sover lite först sedan drar vi till Begakungen´s och hämtar upp
Anette ,Söt Ebba,Busige Killian Och Kung Assar :)
Och när jag är framme i Eskilstuna ska jag träffa min lilla söta Wicca och Barbro..
och Linda o Thomas lilla Ida o lille Marcus kommer nog oxå en sväng.. och brudarna är säkert oxå med Vilda o Epona :)
Vi hoppas oxå på att träffa Julia och lilla Fideli..
Puss och Tjing!
Lotus


Kommentarer
Postat av: Lena Backman

Låter som att ni kommer att få en rolig helg....hoppas att ni har många rosetter med hem =O)

2009-09-04 @ 20:46:23
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Anette Med Flock

Yepp vi ska ha många rosetter:=)) och nu är ni nog på väg

Kram

2009-09-05 @ 04:42:52
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0