Ella-Bella...

Jaha så var det inte som vi trodde att alla valpar var sålda... Ganska snopet kan jag säga..
Lilla Ella-Bella är åter till försäljning

Hon är 12 v har pass och är nu full vaccinerad mm

Nu till något annat ;)
Vi har haft en jätte trevlig helg i Stockholm :)
God mat, Skansen och Grönan
Skansen var lite tråkigt för det fanns ingen snö där heller.

Och vilken hemsk "Mamma" Jag är för min lille Lotus Gris och Ludde
De fyllde 5 år i Söndags och det glömde jag :/
Lotus


Ludde



Tilda löper och henne kommer vi att para med Charlie!

Tilda



Jag har köpt 3 saker till Hemliga lådan som jag tror alla vet nu vem den är till ;)
Idag pudersnöar det lite här hos mej.. bara att hoppas att jag får för mej att julpynta då..
Egentligen så älskar jag julen men kan inte förstå vad som hänt??
Hmm kanske ska önska mej det när jag fyller år..... Att alla här hemma ska julpynta åt mej :)

Ella-Bella i full fart...


Hörs och ses....
Puss puss skickar voffsen!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jaså lilla Ella-Bella blir kvar ett tag....ja man vet aldrig med valpköpare, det är som ett lotteri !



Pynta bara lite då Britta. Man ska bara göra det som känns bra, allt annat kan man strunta i när det gäller julen.

Tror nog att hemliga lådan kommer att vara överfull innan det är dags att ge bort den :-)

2008-12-10 @ 10:44:46
URL: http://rvrussells.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det var ju snopet med Ella-Bella. Söt som socker och behåll henne själv då?

Jag får heller ingen julkänsla. Pyntar visserligen inte så mycket, men det som brukar sättas upp här har inte kommit fram än.



Och den där lådan.. Jag är nog den enda som inte vet/fattar vem som ska ha den.. Jaja



Puss och kram från brudarna i söder..

2008-12-10 @ 11:56:12
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: leena

ja, där ser man-typiskt!! Men så söt som hon är så hittar du snart rätt köpare. Aha mer valpar...kul.

Jag tror jag har fattat lådan, men fatta inte att han var så gammal så han kunde liksom bli det...hela tiden tänkt på han som liten...

2008-12-10 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0