Nu är Helgen ganska nära ;)

Längtar till helgen.. och alla Hundkärringar som vi ska träffa :)
Igår var jag i Växjö hela dagen kan jag lova, Putte skulle vara på sjukhuset kl 8.30
sedan var han inte klar förrän vid 18.00.Men det är härligt att hans operation är gjord så nu
är det bara att hoppas att allt ska gå bra även framöver.
Jag vet att Putte är väldigt träningsvillig och det är skönt att veta.

Jag hade med mej min syster som sällskap i går oxå så jag skulle slippa vänta själv.
Och det händer ju att vi är lite tokiga ibland.. och igår var en sådan dag :)
Putte körde dit.. in och parkerade i ett P-Hus och sedan snabbt upp dit där han skulle
vi hänga på i denna fart.
Var bara det att när vi lämnat Putte så skulle vi åka ner på stan.... Och vi fick verkligen leta efter bilen...
Vi letade och letade.. vi såg nog lite förvirrade ut för det var en tjej som undarde om vi inte hittade bilen?
Näää säger vi.. då säger hon där har ni en trappa så ni kommer till de olika planen lättare.
Vi hittade "Skrot Doris" Till slut iaf :)
När vi väl var tillbaka på sjukhuset igen och satt och fikade så kom samma tjej förbi springandes och vänder och srattar och frågar.. Hittade ni bilen?... Lite pinsamt kan jag lova.
Vi var på stan en sväng och Lotus var på Tex & Terry och hälsade på Patricia och hennes vovve Molly.
Och han var ju tvungen att köpa sig lite godis där inne :)

Hmm jag försökte mej oxå på att besöka Akuten när vi ändå var på Sjukhuset..
Men det var ingen framgång..i Växjö får man gå till Vårdcentralen men sin krämpor =)
Jag har fortfarande så jäkla ont.. men nu väntar jag allt tills efter helgen med att gå till Doktorn om det inte släpper,
För tänk om de säger att jag får stanna hemma från Borlänge.. det går ju bara inte :(
Får väl se hur det ska gå att ställa vovvarna.. kanske får be om hjälp eller om Affe kanske kan visa ;)

Imorgon blir det innebandy igen.. och då 17 är det vinst som gäller ;)

Här fortsätter oturen oxå.. Det var täppt någonstans i avloppet så det forsade vatten ur diskmaskinen,
så nu har vi  vattenskada i köket oxå.
Men tur o otur är att nu håller Affe på att måla om köket :)
Så nu får vi snart ett ljust och fint kök.. kanske blir klart till Jul sa Affe i kväll :)

Tilda hon växer om lilla magen.. rund och go.. Ska försöka att ta några bilder på henne, men
jag måste ha lite hjälp för inte kan jag ligga på golvet och inte kan jag lyfta henne heller :)

Får bli en bild repris idag på Matilda och Tilda:)


Kram och Puss....

Kommentarer
Postat av: Lotta W

Så blir det när folk från "landet" kommer till storstan!!!! :D ;)

Hälsa Putte att han kryar på sig å hoppas du blir bättre oxå. Tur att du satt Affe i arbete...det kommer bli jättefint. Jag försöker få igång Lillen här hemma men han är hellre i skogen...Affe kanske har lust att komma hit när han är färdig hemma??!! ;) Kram på er

2009-02-07 @ 14:52:11
Postat av: Leena

Hoppas utställning slutade bättre än den började (hihi)Men hann se att du polckade rosetter innan vi åkte :O)

2009-02-09 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0