Lördag...

Och imorgon Söndag är småttingarna 4 veckor, De har blivit avmaskade i veckan och börjat få valpfoder.
Och det blir bara mer och mer fart i valplådan de är så söta när de skäller och morrar,De tror säkert att de är ett stort lejon eller något :)
Igår kväll var min lilla systers minsta här och gullade lite med de små, han är så rar med dem :)
Det kommer inte att bli någon uppdatering denna veckan på min hemsida för min lilla "Webba" Linnsan är i Fjällen ;)

Håll i Hatten för här kommer de... imorgon 4 Veckor....

Änglas Fideli


Änglas Fritte "Casper"   "Bokad"


Änglas "Flirtige" Frille


Änglas Frazze


Änglas "Filosofen" Frizze


Agaton och de små..


Och ibland så välter det..... Frizze


Ses snart igen Kram så länge <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Nette

Jösses va söta dom är, hoppas allt är bra med er?



Kram N

2009-03-14 @ 17:15:15
Postat av: Camilla

Ååååh, vilka godbitar :-) Jag har klämt på Susannes valpar idag och de är ju bara så underbara, 2 veckor gamla.



Nu är Anya hemma igen och jag är så glad.



KRAMIS

2009-03-14 @ 20:58:40
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Leena

så söta, casper & Fideli, favoriter.

2009-03-15 @ 11:08:42
Postat av: Anonym

Åhh vad goa de är...så de har växt:) kramiz till er

2009-03-16 @ 04:47:54
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lena Backman

De är megasöta. Fideli är ff min favorit men alla är så fina!

Hoppas att allt är bra med dig Britta....nu dröjer det väl inte så länge tills du är farmor heller....spännnde =)

2009-03-16 @ 07:42:14
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Ranjita

Valparna är helt bedårande allihopa!

2009-03-16 @ 18:35:56
Postat av: Tessan

Hej, vad söta valparna är. Jag håller med Lena och Fideli..

2009-03-17 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0