Årets första utställning avklarad!

Japp så var det gjort :) I lördags em åkte Jag ,Lotus o Classic till Anette o Gunnar.
Gunnar hade lagat en mumsig middag tills jag kom ..och det var kanon gott :)
Vi kollade även på melodifestivalen innan sängen väntade för Anette jag och vovvarna skulle upp tidigt..
Kl 04.00 var klockan ställd på...
Gick ganska smidigt att stiga upp tycker jag ;) men det var kulsak som väntade :)
Kl 04.36 hade vi fått in Lotus Classic Peach Jaz och Killian i bilen och vår resa gick emot Borlänge.
Anette var så snäll att hon körde hela vägen.. och på dit resan så slog jag igen de blå en stund och
en och annan snarkning kom det säkert ;) Resan gick fint och det var bra väglag, Ja tänk som förra året när snön vräkte ner och vägarna inte var plogade och Affe ville vända om hem, och det tog oss 8 timmar att köra..
Ja det är ett tokigt minne att se tillbaka på ;)
Vi är framme i god tid och kan ta det lite lugnt med att rasta hundar och få in våra saker.
Lilla Jaz är först ut för dagen efter henne kommer Killian,
Sedan var det dax för Lotus efter honom så ställde jag Peach, och till sist var det Classics tur.
Lotus och Classic fick sina Cert och blev båda BIR, klart att vi var glada men  jag kan lova att jag varit
ännu gladare om iaf Pillis hade fårr med sig ett Cert hem oxå..... Nästa gång ska det bara med hem!
Eller hur Pilla??
Det var en lång dag och klart så väntade man ju in i det sista för att se om man kunde få med sig någon BIG rosett hem oxå. Och en fick med oss hem, Lotus blev till sist BIG 3:a Classic hon åkte ut.
 
Var jätte kul att träffa Annika och hennes man oxå på utställningen :)
Är inte så ofta man ser henne, men jag läser ofta hennes Blogg och jag tokgillar hennes stora vovvar :)

Var kul att se och träffa Leena Harry och Gitte igen oxå :)

Ja nu får vi ladda om till vår utställning i Boxholm, där är inte säkert att man får en enda rosett med sig hem:)

Får väl bli några bilder från utställningen då ...

Killian


Jag och Pillis ;)


Mammas lilla <3 Lotus!


Och nu får det bli lille.....
Gusten Trofast 13 v


<3<3<3


Och här kommer Gos Gjördis "GeGe"


TACK Anette för att du alltid kör och bär på mina tunga saker när vi åker på utställning ihop!
Du ska veta hur mycket detta betyder för mej !

Här kommer länken oxå till Annica och hennes stora vovvar ;9
http://leonland.bloggplatsen.se/

Kram Britta och Vovvarna!


Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Jadu Britta det är så skoj att åka iväg med dig och det är väl självklart att jag hjälper dig det är inte betungande...vi har ju skoj ihop och träffar massa galna hundkärringar:=)) ja vi får väl se hur det går i Boxholm jag har ju paxat dig nu som handler till Peach hehehe

Kram på dig

2010-02-09 @ 07:47:41
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Kikki

Grattis till allt du fick i Borlänge....

kram

2010-02-09 @ 11:46:21
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Annica

Grattis igen då till resultaten på utställningen,jättekul att det går så bra med snyggingarna :) mm jag tyckte det var jätte knepigt att inte Peach fick cert, du ställde henne jättebra=)!! Men men...nästa gång så:)

Jag fnissade när jag såg korten i din blogg...skulle kunna tro att vi hade samma fotograf..jag har exakt samma motiv på mina=))))) men ja la in några andra också=)

Men ååå så söta Gusten o Gjördis är=)

Ja jag har uppdaterat nu..mitt j***a internet har inte varit klokt men nu funkar det skapligt iaf=)

Ha det bra/ Annica

2010-02-09 @ 18:38:29
URL: http://leonland.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0