Jul Jul strålande Jul......


Nu är alla våra julklappar in handlade.. tror jag iaf.. men man vet inte vad man kommer på i sista stund ;)
Måste nog till stan iaf en sväng innan jag är nöjd :)
Var och hämtade min kamera i Tordags och de hade inte hittat något fel...
och jag blev 700 :- fattigare på det. När jag sedan skulle ta kort i Lördags så var kameran likadan..
Men gud tyckte jag har de inte tittat att det inge går att zomma in?
Sov nästan inget mellan lördag och söndag för jag var så uppretad.
Söndagmorgn körde jag upp Affe för nu skulle vi till Jönköping och lämna in kameran igen!
Ähh tänkte jag jag pröva en gång till och ser om bilderna blir suddiga?
Jo då det blir de, och nu ser jag en knapp på objektivet och den står på MF och AF på,
just nu sod den på MF så jag ändrade till AF och nu FUNKADE den helt normalt.
Detta var säkert felet när jag lämnade in kameran oxå.Ändå frågade jag om det kunde vara någon knapp jag kommit åt.
Nää det trodde inte tjejen för hade jag tappat den med objektivet före i golvet var det säkert sönder.

Idag ska jag se om jag får fram några Tomtar från gadroben ;) men jag kan lova jul lusten har inte kommit tillbaka.
När jag hämtade tidningen på morgonen så låg det en cd i vår påstlåda.
Det var bilder på vårt julhus och från 1:a Advent när vi bjöd på glögg.
Om det ändå hade varit ute som för några veckor sedan när Urban tog bilder.. för då var det SNÖ och nu är det bara REGN och det är blääää.

Vi har parat Tilda med Charlie så nu får vi se om det kommer några små i Feb.
Det ska bli väldigt spännande för detta är Tildas första valpkull.
Lotus är fortfarande lite billig för nu när Tilda börjar gå ur höglöp så kommer Sally in i det.
Kom inte ihåg att det var så jobbigt i våras när de löpte, men man glömmer väl fort ;)

TACK för alla fina Jul Hälsningar vi har fått :)
Här kommer en ny bild på vårt hus!

Och så klart min lilla GRIIIIIIS ;)


Kram kram till er...... tills vi ses nästa gång....



Kommentarer
Postat av: Leena

Åh, vad fint erat hus är. Skulle vilja se det "live" på kvällen då alla lysena är på...

Vill passa på att önska dig , familjen och alla hundar en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

Kram Leena

2008-12-22 @ 10:11:20
Postat av: Camilla

Men åååååååh, vilket fint hus :-) Följer med Leena och kollar in ert hus hi hi



Man blir väl nästan aldrig helt nöjd med julklapparna. Handlade ytterligare en till Sixten igår, men nu får det va bra.



Då hoppas vi på valpar. Spännande för Tilda också iom att det är hennes första kull..



Puss o Kram

God Jul

2008-12-22 @ 12:21:49
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: kikki

Hej jag vill också följa med och se ditt hus....massa kramar till dig ///Kikki

2008-12-22 @ 12:37:09
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Anette med flock

Jaa vad fint ert hus är...vad bra att det löste sig med kameran:) God Jul på er nu och pussa vovvsarna

jag ska strax åka och jobba nu:)

Kram till er

2008-12-22 @ 13:34:28
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lena Backman

Vilket MYSIGT julhus ni har!

Hoppas att ni får en härlig julhelg och hinner vila ordentligt!

Vi ses till våren :-)

2008-12-22 @ 19:45:24
URL: http://rvrussells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0