Så var man 1 år äldre.....

Är inte jag själv som satt in denna här bilden på min hemsida ;)
Det måste vara min lilla Webba Linnsan och hennes tokiga Mamma Carina :)
Visst var den kul? Och härligt om man är go :) *Fniss*

Denna bilden visar hur flamsiga och dana vi egentligen kan vara när vi
"Hundkärringar" ses :) Finns många roliga bilder kan jag lova :)

Tack för alla Gratulationer på min födelsedag :)
Och nu får jag allt ta mej i kragen och försöka att jula lite för
idag så fick jag en fin stor silvrig Bock från Cult + 2 ljusstakar :)
fick oxå massa Trisslotter men det var ingen större vinst på dem..
Schampo,balsan,spray och vax var det i en paket,Parfym i en annan :)

Imorgon ska iaf på Innebandy.. det är nu två helger sedan jag var, förra fredagen förlorade vårat lag
emot de som leder serien.. men det var NÄRA att vi vann, Men när skjuter ingen hare..
eller vad var det Gunde Svan sa?

Imorgon ska Putte och jag åka till stan för att se om vi hittar lite Julklappar,
Tänkte att vi kunde äta middag på Soya oxå.. mumsigt !

Det var väl allt för idag.. iaf delar av det jag kom ihåg ;)
Kram kram på er...!!!

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

hahaha ja den där bilden kände jag igen den är ju tagen i Åkersberga:) hoppas att du får en trevlig dag i Jönköping men ta det lugnt det ska snöa som attan det snöar lite ännu det har snöat lite under natten hoppas att det stannar tills imorgon iallafall det var längesedan vi hade snö över lucia

Kramiz

2008-12-12 @ 07:25:56
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Camilla

Hur går det med pyntandet???



Kan tänka att det blir en massa trams när ni träffas he he



KRAM

2008-12-12 @ 21:13:35
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Lotta W

Verkar som du fick en bra födelsedag ;) Det är härligt med all snö så nu infinner sig nog lite julstämning men ta det lugnt på vägarna. Kram kram

2008-12-13 @ 09:47:12
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Lena

Men oj, har du fyllt år? Får gratta i efterskott då, hoppas att det blev en bra dag :-)

2008-12-13 @ 16:32:18
URL: http://rvrussells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0