YIPPI..... ÄNTLIGEN...

Jag ser det snöar ..jag ser det snöar det var ju roligt HURRA!
Kan ni tänka er att det snöar hos mej nu...Känner hur lycklig jag blir ;)
Kännt mej riktigt deppig av att det snöar hos alla andra och inte hos mej..
Men nu äntligen så kom det lite.. hoppas bara på stora fina flingor oxå...
Men man kan ju inte begära allt ;)
Det får bli allt för idag.. för snart så är det Bonde söker Fru.. och jag ska tittat när det snöar =)
Men bilderna idag bli på..
Änglas Esmeralda "Mimmi"


Och en av världens bästa "lilla "valpköpare <3<3<3
EBBA heter hon!
(vi är glada för er andra i familjen oxå ;)    )

Ebba o Mimmi


Ses och hörs.. kramar från oss..

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

så söta de är ebba och Mimmi att inte Wilma ville vara med på bild...ja nu Britta har även jag snö det var ju skoj däremot Killian var inte jätteförtjust

Kram på er

2008-12-04 @ 05:21:28
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Camilla

Nu är snön snart borta här, men tjejerna fick rejsat i snön imorse iaf. Hur är det uppe hos dig?

Söt liten Esme "Mimmi" :-)



Puss o kram

2008-12-04 @ 12:34:28
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0