Här har det hänt grejer ;)

Oj vad det har hänt mycket här sedan i Torsdags.... Och som tur är är det bara POSITIVT :)
Åkte och hämtade Anette och Matilda i Torsdags för nu skulle vi ju ha semester igen ;)
Och jag har en privat Chaffis ;) nu är ni allt avis...hihi
Vi skulle till Linda,Thomas och Lilla Ida för övernattning. Men innan vi styrde emot Västerås så var vi
och lämnade Esmeralda "Mimmi" i Katrineholm, Lilla Mimmi hon sa inte ett pip på hela vägen utan hon sov tyggt och
gott i sin bur hela vägen, Och när vi kom fram så var det som hon har bott här i hela sitt lilla liv, hon sprang runt och
viftade på lilla svansen :) Jag har ringt idag och hört hur det hade gått och allt har gått bra... Åhh vad jag är lycklig
när jag får så här goa valpköpare som denna familjen.
LYCKA Till Pernilla,Anders Ebba och Wilma.. ni är toppen!

Nu full fart emot Västerås ... och Linda hon hade gjort smaskig Pizza till oss när vi kom.Tiden gick fort
nästa för fort :)
Så var det Lördag och Svenska Hundklubbens utställning i Surahammar... Först ut var Lindas valpar och Leenas lilla Maya alla fick Lovande.. GRATTIS!
Jaha så var det då min och Lotus tur.. kan lova att det var pirrigt.. för vi ville ju ha ett sista CACIB...
Och vi FICK DET =) Så nu har jag en INTERNATIONELL CHAMPION   ( ICH)
Och Anette och Ebba fick sitt andra Cert GRATTIS!
Lotus och Ebba fick mötas i BIR och den Rosetten snikade Lotus till sig ;)
Pappas lilla Apa... det är Tilda det ,och hon fick oxå sitt andra Cert :)
Jag var tvungen att ta några lotter oxå.. och jag vann 4 Ljusstakar =)

Så nu är det nya planer på mer Semester tripper till Svenska Hundklubbens utställningar..
för i Borlänge så kan på Tilda och Ebba bli Svensk Utställnings Champion ;)

Jaa detta har varit en väldigt rolig helg och jag är så glad för att Anette och Ebba fick sitt Cert :))
Efter som Ebba bara vägrade visa upp sig när vi var i Norge.....

Och få träffa Barbro o Wicca var så kul.... för det var så länge sedan..
Och Kicki o Lelle och alla vovvar... Leena och hennes syster och Linda o Thomas valpköpare
Rebecca och Nikita och Jossan o Sally.
Linda Thomas och lilla Ida.. hon är en riktig liten prinsess unge hon :)

Jag tror allt att de andra små har saknat mej när jag har varit borta ;) Riktigt Puss kalas när jag kom hem igan :)

Jag har säkert glömt något roligt oxå men det får jag väl ta senare då ;)
Även när man har roligt och privat Chaffis så är jag väldigt trött och sleten idag.. men jag har svårt att sluta att le ;)

Här kommer en bild på min Champion ;)


Och så klart lilla Mimmi som vi önskar Lycka till!

Puss puss lilla Gumman!

Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS till Lotus stora rosett!! "Ich" va stilig ;-) Skönt att allt gått så bra med Mimmis nya familj. Det är otroligt egentligen hur fort de anpassar sig till sin nya familj..



Pussar och kramar

Camilla

Alice som snarkar i fåtöljen

Amelia som snarkar brevid matte i soffan

Anya som snarkar på rygg i soffan brevid matte med de långa benen i luften FNISS

2008-11-16 @ 21:08:00
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Anette med flock

Ja tänk vad bra du har det som har en alldeles egen privatchaufför hehehe det kan inte alla skryta med;) ja tänk vad vi har kul när i är ute så här jag skickar lite kort sedan på Lotus och Tilda jag har ett jättefint kort på den välvisade Tilda:) det får du väl förstora till Affe:)

Kram på dig och vila ordentligt nu

2008-11-17 @ 06:55:03
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Annica

Super stort Grattis till Lotus och dej!!! Vilken fin titel då=) Internationell Champion=)



ha en bra dag// Annica med vovvor

2008-11-17 @ 10:03:53
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Leena

Härlig men intensiv helg. Det var inte min syster som var med, utan min brors sambo...Novas fodervärd :O)

vad skönt att det gått bra för mimmi, de andra tre då? !

2008-11-17 @ 13:08:08
Postat av: Lena/Rivervalleys

Klappa extra mycket på snygglotus ;-)

2008-11-17 @ 15:09:07
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: Kikki

Hej vad snygg Lotus är men denna fina rosett....jag hoppas jag får en sådan rosett någon gång.....kram på dig nu tills vi ses nästa gång.

2008-11-17 @ 16:52:41
URL: http://www.hagvikenskennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0