Lördag och utan snö...

Jaha det ska bli som förra året vid 1:a Advent.. ingen snö bara regn ...
Tycker det känns nästan som att bli snuvad på Tomten på Julafton.
Jag har ingen julkänsla och det tar emot att plocka fram julsakerna :/
Kan inte förstå vad som har hänt?? Jag som är Tomte och Jul Tokig..
Jag skyller på snön ;)

Imorgon ska vi iaf bjuda på Glögg och Pepparkakor när vi tänder vårt hus..
Får väl tro att jag är Tomte i Grekland eller någon ;)

Igår kom våra vänner från Danmark på besök.. det var kul att träffas igen =)
Lilla Ellie (Electra) har varit här och hälsat på ett dygn.. så kul att se henne igen =)
Och konstigt att tjejerna gjorde som innan de låg ihop och stakars Ember han fick ligga själv.

Vi missade även innebandyn igår men Stockaryd vann YIPPI!
Tur att de skickade sms till mej så jag fick veta vad som hände undrer matchen ..
och tur var kanske att jag inte var där.. för deras publik var inte så trevliga utan kastade mynt på våra spelare..
Hmm otroligt att man gör så här.. jag hade ju säkert fårr något i huvudet så som jag gapar ;)

Å just det jag fick en så underbar bild i Torsdags på Mimmi och Ebba när de sov :)

Ha det så gött och be till vädergudarna att det snöar hos mej i morgon ;)

Bild idag blir Lilla Ellie när hon myser !


TREVLIG 1:a Advent önskar vi er men många pussar!

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

åhh vad söt hon är...hoppas oxå att det blir snö...nu ska vi dricka glögg och äta peppisar

Kram på er

2008-11-29 @ 15:11:24
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lotta W

Håller på att plocka fram och pynta med ljusstakar å stjärnor, röda dukar m.m men det finns ingen stämning när det regnar ute. Imorrn ska jag å Viggo på utställning i Moheda så det ser jag fram emot. Vill oxå önska en TREVLIG ADVENT tillbaka!!! Kram

2008-11-29 @ 17:51:31
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Camilla

Önskar att du får snö idag såklart. Jag är bara så glad att allt töat bort här ;-)

En ursöt liten Electra :-)Hade varit kul att se lilla Mimmi också ju...



Ha en trevlig söndag och 1:a advent. Drick inte för mycket glögg ;-)



/Russellhögen med matte

2008-11-30 @ 13:24:32
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0