SNÖ...men bara lite..

Här har det snöat men det är bara lite... kunde gärna varit lite mer ;)
Men det blev besvärligt när Affe skulle plocka granris.. är inte så lätt när det kommit snö :)
Affe har iaf klätt staketet på framsidan... och jag har inte fått något gjort där ute ännu.
Här inne har jag rivit till i hela huset.. men nu har det iaf kommit upp gardiner ...
Men det är en hel de l lådor som står i storarummet som jag ska kolla igenom och se vad jag ska ha uppe i år.
Och fler lär det väl komma ner skulle jag tro....

Imorgon åker Elliot till sin nya familj i Norge... känns lite vemodigt.

Idag fick jag snöbilder från Dag-Otto "Zixten" Och i Rimbo kan jag lova att det kommit snö :)

Carina hon är en riktig Pinga på att filma;) Jag har skrattat så jag höll på att dö...

Sedan säger vi GRATTIS igen till våran Privat Chaffis Anette som tagit Busskort idag!

Håll i er för här kommer Zixten!
Blir varm i hela hjärtat av att se honom...


Och igen...


Puss på dej goding...

Hörs snart igen....


Kommentarer
Postat av: Anette med flock

Tack Britta:) vilken liten goding han blivit...kan du vara stolt över Britta:)

Kramar

2008-11-25 @ 06:35:31
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lena/Rivervalleys

En riktig gobit :-)

2008-11-25 @ 08:02:44
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: Camilla

Tjejerna pussar tillbaka till Zixten ;-)

2008-11-25 @ 13:47:53
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Ranjita

Åh vad roligt att se Zixten! Så söt han är och så härligt det ser ut i snön! :)

2008-11-25 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0