Vetrinärbesök!

Igår var Stina och Aijko och hälsade på oss :) Är alltid lika kul när de kommer och hälsar på :)
På kvällen var jag och Madde på Tjej kväll på Lagerbutiken.. och oj vad med brudar det var där nere ;)
Kunde nästan tro att man var i Ullared :) Vi blev bjudna på gröt och skinkmacka och sedan kunde man handla
vad man ville.. det som drog mest tror jag var Cult´s jul sortiment.

Idag har småttingarna varit hos vetrinären och blivit besiktade chippade och vaccinerade,
och imorgon ska Anette och jag ha med oss lilla "Mimmi" till Katrineholm.. jag tror hon har 2 lillmattar som längtar efter henne jätte mycket just nu... och tänk vilken pirr de har i magen och skoldagen kommer allt att gå i snigelfart imorgon =)

Susanne och hennes barn och vovven Portilla har varit och tittat på Electra idag oxå
Och jag tror Susanne har hål i öronen i kväll för jag tror allt att de har tjatat lite =)
Får väl se vad som händer framåt nästa vecka för på Söndagkväll kommer pappa Partik hem.
Skulle vara jätte roligt om de köper henne för då får jag iaf en valp i min närhet.

Imorgon ska Anette Jag och Matilda ut på vift :) Det ska bli så kul.
Men det som är mindre kul är att vi inte fått tillbaka våran bil...
Men jag har en snäll morbror o "moster"... jag fick låna deras bil :)
Så nu är det bara att hålla tummarna att vi får med oss våra rosetter hem som vi vill ha ;)
Man vet ju aldrig vad som kan hända även här...

Får bli hela högen idag oxå ;)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj oj oj.. vad de måste ha pirr inför imorgon!! Va spännande. Hoppas lilla Esmeralda får det bra hos sina lill-mattar :-)



Vad köpte du på tjejkvällen då? En massa julpynt kan jag tänka hi hi



Här är allt bara bra annars. Anya är det full fart på och emellanåt ska hon bara kela i knät :-)



Pussa de "små" bebisarna!!!



KRAMAR från Malmoe

2008-11-13 @ 21:50:24
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: carina

Tur att du fick låna bilen snälla mostrar och morbrder du har!! Rosetter u massor kommer ni att få och säkert matilda också jag ska hålla tummarna för er. Å ska de köpa min favo hund, då kanske vi kan få se den på utställning i framtiden, vore ju underbart!! Nu önskar jag dej Britta en underbar och trevlig helg men fraför allt vilsam!! kram

2008-11-13 @ 23:42:57
URL: http://www.calliembo.se
Postat av: Lotta W

Åhhh...va mysigt det låter med tjejkväll och dessutom lite "jultema" på det hela som jag älskar. Även om jag inte pyntar så mycket som du Britta ;) Jag får iallafall en lång julledighet då jag blivit uppsagd idag. Tråkigt men ändå skönt att få veta eftersom det dragit ut på tiden. Jag ska försöka att njuta av helgen ändå och passar på att önska er en TREVLIG HELG oxå!!! Kram

2008-11-14 @ 11:21:47
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Stina

Alltid lika kul att vara hos er och tusen tack för de fina presenterna!! : ) Ge Elliot en extra klapp!



Kram och trevlig helg!



(har inte anmält till sävsjö.. ska ju på julbord på öland på lördagen, men anmäler till atomhallen 1/2)

2008-11-14 @ 11:22:21
URL: http://www.aijko.se
Postat av: Lena/Rivervalleys

Lycka till i helgen och ha så skoj tillsammans med de andra!

2008-11-15 @ 09:20:10
URL: http://www.rivervalleyrussells.com
Postat av: susanne

Lilla Electra ska bli Hjärtlandabo, visst är det kul, Britta, vi är jätteglada :- ). Barnen hopade som studsbollen Ludde när vi kom med beskedet att vi ska köpa henne. Vi hörs snart!!!

2008-11-17 @ 08:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0