1 Oktober

Ny månad och nya utmaningar!
Hösten har kommit till Stockaryd med regn och blåst,Och undra när det ska snöa?
Och årts första Tomtar har kommit in i huset ;) Ska väl ta en bild på dem någon dag ;)
Det här med snö ... det längtar jag till... Ja det är sant Lena;)
Jag brukar vara lite avis på Lena som bor i Älvdalen och har massor av snö och
själv får jag sitta i mer regn än snö Hmmm..

Ja just det.. idag har Electra öppnat ögonen!
Lilla Ella-Bella är ev bokad nu :)

Idag blir det en bild på Putte´s Ludde!
Han kan vara en riktig tjuv skata.
Tänk när han snodde en halv pizza med kebabsås på, såsen rann ner i skägget på honom,
men inte en min gjorde han,slickade sig inte ens om munnen där det fanns bevis på att han var skylldig,
Han bara tittade på mej och det såg ut som att han undrarde vad det var för stolle som snor pizza för inte var det han!


Ps bilden tror jag Linn Bockegården har tagit ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

SNö hua fy tusingen hur kan du önska något sådant :( I hate it!! nej tänk en aprildag med blommor, fåglar och sol som värmer ÅÅÅÅ jag längtar redan KRAM

2008-10-01 @ 14:52:39
Postat av: Lena/Rivervalleys

Finns det NÅGON som kan hålla sig från en kebabpizza? Klart han måste smaka =0)



Du skojar väl när du skriver att du tagit fram tomtar.....eller?? Du måste vara galen...tomtar första oktober =o)

Klappa på sötnosarna!

2008-10-01 @ 21:36:56
URL: http://www.rivervalleyrussells.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0