Men vart tar dagarna vägen?

De bara springer ifrån mej.. På ett sätt kan det vara bra när man väntar på att Bebis ska komma :)
Tror allt att Mattias o Kristin oxå vill att det ska vara över snart :)

I Söndags var vi i Björkeby och tränade gryt jag hade med mej Tilda och Classic och
Susanne och Jessica hade Love och Zlatan med sig. Vi hade en trevlig dag.
Tilda tycket allt att det var lite konstigt men Classic hon skällde på grävlingen ;)

i Tisdags var jag med Lilla Syster Lollo och hennes Alfons i Linköping.
Alfon skulle ta bort gips och styg.
Idag har vi varit hos vetrinären för Lotus skulle ha sin 2:a Rabies vaccination..
Så nu hoppas vi att det ska vara ok så han kan följa med till Danmark i höst :)
Besiktade om Frille oxå när vi ändå var där, och det var OK även denna gången :)

Frille han ska åka till Jill och Stellan på Lördag..Blir en lång resa.. ända upp till Malå :)

Här kommer några bilder som jag lovade ;)

Änglas Fröken Fideli och Matte Julia!
LYCKA Till..


Ebba och Lotus!


Charlie tyckte det var skönt att vara ny trimmad :)


Kan gå fint oxå ;)


Här är Frille.....Vov Vov vov...


Många Kramar från oss.. ses snart igen...

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

Hahaha vad söt han är frille och herregud Britta jag kommer och lämnar Ebba till dig så kanske hon oxå kan se ut som Charlie:)

2009-04-23 @ 16:35:11
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0