Evigheter sedan igen......

Trögt det är med bloggandet.....Har inte mycket till blogglust ...
Och inte händer det så mycket heller.... Men jag har fått bilder från Casper och Panzer som bor i Norge :)
Vi blir så galada när det kommer bilder och mail från våra valpköpare :)

Snart är det dax för utställning i Tierp och det ska blli kul.
Anette (Bergakungen´s Kennel) och jag ska åka till Eskilstuna ihop på utställning i SHK och där vill vi ha lite Cert och andra titlar ;) Lotus vill ha sitt sista Brons Cert så han blir Brons Champion, Classic sitt 3:e Cert för Utställnings champion och det sista certet vill allt Ebba oxå ha ;) Detta är titlar som vi inte har någon nytta av i vår klubb JRTC of Sweden men det är himla kul att ställa ut iaf :)

I September på bär det av till Danmark på deras National...Spännade det ska bli.. Classic och Lotus ska med om nu Lotus klara Rabiestesten... håller tummarna för jag vill verkligen ha med mej min lille GRIS ;)

Här kommer Änglas Fritte "Casper"



Änglas Frazze "Panzer"




Tar en liten reprisbild på våran lille Gulleunge Vincent oxå ;)


Får väl se när vi ses igen ;)
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Fina bilder på dina avkommor Britta...ja nu ser vi fram emot Tierp och Eskilstuna heheh vi får ju hoppas att våra gullegrisar sköter sig hahaha

Kram

2009-08-13 @ 07:56:06
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lotta W

Haha...så du fick med dig nån till Eskilstuna iallafall?! ;) Lycka till där!!!

Vi e på Öland då...debut för min "lille" pralin Harry-Boy...hehe. Inte så många utst kvar nu för min del heller. Öland, Växjö i nov å ev Stockholm i december. Men sen börjar det om från början igen i januari.

Kram <3

2009-08-13 @ 09:00:22
Postat av: Barbro & Wicca

Vilken liten goding er lille Vincent är.Nu närmar det sej för utsällning snart.Ska testa Wicca om hon kan visa upp sej utan att "flippa ur"

Puss på er hela flocken men speciellt till Lotuspojken från Wiccapicka

2009-08-16 @ 08:39:46
URL: http://littlediamonds.dinstudio.se
Postat av: Annica

Superfina bilder på valparna och lilla Vincent med=)

Håller tummarna att ni får era cert när ni ska ställa!

Ha det så bra=)

2009-08-16 @ 13:04:53
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lena Backman

Fina bilder. Ska bli skoj att ses i Tierp. klart att ni ska ha era cert =O)

2009-08-16 @ 14:18:11
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Annica

Hallå!

Hur gick det på utställningen??? Jag är jätte nyfiken=)

2009-08-24 @ 19:36:58
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0