4:e Advent

Ja så var sista ljuset tänt!


Vi har snö och det är ganska kallt men det är underbart, Får gärna snöa mer ;)
Det som är mest sorgligt med snön är alla olyckor som händer på vägarna....
Det skulle jag gärna vilja vara utan!

Imorgon är de små 6 veckor och jag ska försöka mej på att ta nya bilder men först
så ska jag försöka att leta rätt på de sista julklapparna...

I Em har vi varit i Sävsjö på Innebandy ... åhh gud var nervös jag blev när Putte började värma upp i slutet av 2:a perioden..hur skulle detta sluta?? Tror att de låg under med 8-3??
När 3:e perioden var slut stod det 8-8 och det blev sudden.. Ojoj Lyckan var på Sävsjös sida
de vann med 9-8 och Putte har gjort sin debut i Div 2 efter sin skada:)
Nu hade han inte speciellt mycket att göra men det var en skön början och mamma o pappa var
iaf glada att det gick bra :)

Det får vara allt för idag.. för jag har inte tömt min kamera ...
men det ska jag försöka göra imorgon efter jag tagit bilder på de små..
och då ska det allt bli några bilder på Världens sötaste Vincent ;)

Ses och hörs imorgon:)
Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Wow Britta vad snygg hemsidan blev:=)) vi väntar spänt på bilder:=))

Kram Kram

2009-12-21 @ 08:32:03
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: kikki

Ja hemsidan blev jätte fin tycker jag med....ååå vad det ska bli spännande att få se lite nya bilder....

kram på dig

2009-12-21 @ 11:48:29
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0