Snö Snö och mer SNÖ så jäkla mysigt :)

Gud så härligt..och jag mår riktigt gott får jag lov att säga... Det enda som inte är gott är att det är...
Så jäkla trögt att få fram några Tomtar..Hmm alla de där 600 st lär inte komma upp i år..
Men vad 17 de ligger ganska bra i sina lådor :) Får väl se om hustomten har hjälpt mej i natt med
lite städa och så ;) Och jag tror på Tomten jag :)
Snälla Tomten jag önskar mej...
Lokalsinne
Snö i mängder men utan olyckor
En stuga på landet(vill ha det mysigt varmt o gott och vara insnöad där)
1 Miljon
Att alla ska vara rädda om varandra..
Får väl se om någon önskan går i uppfyllelse ;)

Idag har jag trimmat lite på Gjördis... och det behövdes :)
Igår var de små godingarna 6 veckor, Vad tiden går... snart flyttar de, lite sorgligt blir det,
men jag känner att jag har super bra valpköpare även denna gången.
Lille Gusten är inte ännu bokad men det dyker säkert upp någon till honom oxå förr eller senare :)
Honom vill jag gärna ha nära mej.

Gusten!


Gus! (Bokad)


Greta! (Bokad)


Gjördis! (Foder)


Och här kommer Farmors lilla Gulle Unge Vincent <3<3<3








En Riktigt God Jul
Önskar vi er!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Hahaha ohh vad de är söta de små busfröna...men Britta vilken Päls hon har Gjördis...Gunnar säger att Gus blir en buspojke det syns lång väg hmm...och sedan tyckte att att Greta var en riktig sötgöta:=))

Kram till er alla och god fortsättning på julen

PS. bra att du lämnade en del tomtar kvar i lådorna:=))och du...jag tror oxå på tomten:=))

2009-12-25 @ 14:39:22
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Anette Med Flock

Vad söt han är Vincent...glömde jag ju säga sist:=))

2009-12-26 @ 12:10:21
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Hanna/Zixten

åååh gud va söt gusten är! hade jag inte haft 2 hundar redan hade jag köpt honom :) fast du ville ju ha han nära dig och skulle han flyttat hit blir de ju ett par mil bort ;) en god fortsättning. kramar. hanna, zixten, marcus, egon

2009-12-26 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0