1 Vecka idag...

Nu har valparna hunnit bli 1 vecka och idag har de fått sina namn.
Vi har klippt klorna för första gången idag oxå, de ska oxå få börja lyssna på åska smällare och fyverkeri.
Jag upplever att det är nyttigt för dem att lyssna på denna cd många gånger under sin tid hos oss,
Många av våra valpar har inte varit rädda för åska och smällare iaf :)

Det är så kul att titta på de små valparna... man blir salig hela tiden och man ler och skrattar.
Är helt underbart när de ligger där och snuttar de styr med lilla svansen och "traskar" med de små tassarna.
Frazze han är lite stor emot de andra så han blir lite "klumpig" han rullar och ofta så bara päser han =)

Hmm den där innebandyn i Fredags gick inte som jag ville... de fick stryk grrr
och de var dåliga.. tror de är trööta så här i slutet på säsongen och de har inget krav på sig för de är klara att vara kvar i Div 3 nästa säsong. Nu är det bara en match kvar och den är på Fredag emon Barnarp borta.. får se om jag följer med på den.

Här kommer nu......

Änglas "Flirtige" Frille
216 gr


Änglas Fritte
206 gr


Änglas Fideli
186 gr


Änglas "Filosofen" Frizze
196 gr


Änglas Frazze
356 gr


Tilda myser med de små.. Fideli o Fritte


Och en bild på Allihopa..


Hoppas helgen varit bra och att ni får en härlig vecka fram över.....
Puss och slask från oss i valplådan...






Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååååååh, Frazze är ju min lille favvo :-) Så underbart söt..



KRAMIS

2009-02-22 @ 14:43:36
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Lena Backman

Å jag älskar lilla Fideli...

2009-02-22 @ 15:13:23
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: kikki

ÅÅÅ så söta allihopa ,,jag kommer och hämtar dom på engång....herre gud så mycket han väger jämfört med dom andra...han får ju börja banta nu så att han inte kommer att rulla fram...kram på er alla

2009-02-22 @ 17:03:52
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Helene från "Vovve"

Vilka sööötnosar!!! Gratulerar!

Tänk när vår Teddy var så liten, ändå var det bara sju månader sedan. Du stöttade mig och gav mig bra feedback på "Vovve" när jag var tveksam till att ge med mig på dotterns hundtjat. Jag har inte ångrat mig en sekund!! Det kommer inte dom att göra heller som kommer bli lyckliga ägare till dina små.

2009-02-22 @ 21:45:01
Postat av: Hanna (Zixten/Rimbo)

så söta :) hoppas de kommer gå bra med dom. och att du hittar bra valpköpare :) kram kram

2009-02-22 @ 21:51:44
Postat av: Leena

Sicka sötnosar :O)

2009-02-23 @ 00:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0