Tisdag..

Här händer det inte så mycket..Jo Förresten jag är ju Passupp ;)
Men det är jag gärna åt Putte nu när han har opererat sitt knä..Kan ju ha det i bakhuvudet
när jag tex vill åka på utställning och Affe jobbar.. då kan han ju följa med :)
Men han hittar säkert på något annat då :)
Carina kom med förslag att varje gång jag gjorde något så skulle jag ha ett kvitto som han skrev på :))
Putte tycket inte det var någon bra idé.. undra varför?
Måste säga att det är skönt på någotvis att veta att det är någon annan oxå hemma på dagarna än bara jag och hundarna, Så jag får väl försöka att njuta så länge det vara med att han är hemma och inte kan ta sig ut själv :)

Vi är ännu lite trötta efter söndagens bravader :)
Vi har oxå satt fram valplådan till Tilda som är på Dygn 54 idag.
Måste ta mej i kragen och ta lite bilder på henne och även tömma kameran..

Jag har fått hjälp med att tömma lite bilder från min mobil...
Här kommer några fast de är små ;)

Änglas Esmeralda "Mimmi" o Ebba.


Änglas Dag-Otto "Zixten"


Änglas Diablo

Och igen..


ses och hörs snart igen... Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anette med flock

jadu Britta det dröjer väl innan du åker på en sådan tur igen hahahaha men jäklar vad bra det gick..grattis till rosetterna det var visst en hel drös:) var snäll mot affe nu:)

2009-02-11 @ 12:08:16
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Camilla

Fina bilder på hundarna :-)



KRAM

2009-02-11 @ 12:16:37
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Leena

Ska du till Gävle i mars?

2009-02-11 @ 15:07:45
Postat av: Annica

Hallå!

Ja det var kul att ses i Borlänge...kul att se vem man "pratar" med på internet=). GRATTIS till era resultat. Ja mina lufsar fick stanna hemma...riktigt skönt att gå runt själv och slippa bry sej=) sen tycker jag att det är alldeles för trångt på inomhus utställningar när man har stora lurvar som har det lite svårt att slappna av i trängseln så för oss blir det nog bara utomhus ifall jag ska ställa nåt mer!

Ha det så bra=)

2009-02-12 @ 06:31:07
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0