FY 17

Vad hemskt det är att inte vara frisk.. Detta var en jobbig förkylning men hosta..
Hostat så jag får kramp i högersidan så fort jag gör något.. kan inte ens vända mej i sängen.
Och på Fredag är det dax för ny innebandy match här hemma i Stockaryd.
Och jag har 2 saker att välja på .... Stanna hemma eller vara knäpp tyst?
Och vara knäpp tyst det kan jag lova är väldigt svårt ;)
Eller så har jag tur att det har gått över... Hoppas :)

Idag har jag beställt tid för att gör Ultraljud på Tilda, Jag tror nog att hon är dräktig,
Hon har matvägrat nu några dagar och jag tyckte allt att jag såg lite dräktighetsflytningar idag på morgonen.
Nästa Tordag ska vi till Vetrinären och det blir att vaccinera alla vovvar oxå så vi har det gjort för i år.

Tycker man börja längta tills det är dax för årets utställningar.. Förhoppningsvis få träffa valparna och deras nya familjer,
Alla tokiga Hundkärringar och en och annan tokig gubbe oxå så klart ;)
Så helt klart vill jag ha vår... men det verkar inte bli som jag vill för i gårkväll och inatt så kom det en hel del snö....
Hmmm men ok då.. jag har inte plockat ner de stakars Tomtar som kom fram... de kanske inte kommer ner förrän en varm och solig dag... Det är ingen som vet .
Dagens bild får bli på Pappas lilla Apa ;)
Änglas Capella "Tilda"

Du är allt rätt söt lilla Tilda ;)

Kramar från oss..

Kommentarer
Postat av: Anette med flock

ja Britta hon är ju jättesöt..pussa den lilla blivande mamman...och Krya på dig ...och du...du kan inte vara tyst hehehehe

2009-01-08 @ 03:39:31
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Carina

jag håller med Anette, TYST kan du inte vara så då får du nog vara hemma istället. Krya på dej och vila ordentligt så du inte får lunginflamation eller någon annan skit

Kram

2009-01-08 @ 08:34:25
URL: http://www.calliembo.se
Postat av: Camilla

Jag längtar också efter våren och alla utställningar.. Så vi kan få tjöta IRL med alla hundkärringar :-)



Krya på dig och KRAM

2009-01-08 @ 16:23:59
Postat av: Lena Backman

Tilda är en supersöt tjej, blir nog fina valpar :-)



Nu får du ta och krya på dig Britta,bädda ner dig och drick varmt!

2009-01-08 @ 16:48:33
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad söt Tilde är...



Krypa på dig. Inget kul och var sjuk..



Kram

2009-01-08 @ 23:53:21
URL: http://kenneldebren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0