Nytt År....

Ja det ska bli spännande att se vad nya året kommer med..Hoppas på mycket Lycka.... Längre fram ;)
Nya Året började iaf med halsont :(

Igår kväll var vi hos min syster och firade nyår, Härligt att inte hundarna är skotträdda direkt, Det är Sally som gärna
inte vill vara ute just när det smäller men inne bryr hon sig inte direkt.
Classic var jag lite orolig för, Henne visste vi inte hur hon skulle reagera.
Hon brydde sig inte det minsta.. skönt.
Hoppas alla våra valpar oxå haft nytta av att lyssna på cd´n från Hund Liv med Smällare Åska och Fyverkerier.
Jag tror att det har varit nyttigt för Classic oxå.

Ska bli spännande att se om Tilda och Charlie får några valpar v 8 oxå,
Ska beställa tid för ultraljud nästa vecka.
Vill gärna veta hur många det är där inne ifall något händer för vi har långt till närmast Djursjukhus om
det skulle hända något på natten, och så klart är det då det ska hända om det händer något.

Våran klubbs första utställning och Årsmöte kommer att vara i Boxholm den 7 Mars.
Ser fram emot och hoppas att det kommer några av våra valpar från Sally och Classic´s valpkullar.

Men innan dess så kommer nog jag och Anette att ta oss en tur till Bollnäs
på Svenska Hundklubbens Utställning den 8 Feb.
Där ska vi jaga Cert och förhoppningsvis träffa våran "Hundkärring" Lena :)

Framåt April Maj så ska det oxå komma något som vi längtar efter mycket.... då ska det komma in en lite människovalp i våra liv och det är till lilla Bebis jag har hemliga lådorna ;)
Och jag kan lova det är inte svårt att köpa till dem :) Kanske tur att jag inte vet vad det är;)

Solen skiner och det är -1,8 ute.. härligt!
God fortsättning och hoppas ni får ett lyckat år framför er....
Kramar från oss..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gott Nytt År!



Härligt med ett nytt år att se fram emot. Det kan ju bara bli bättre, eller hur? Och utställningarna ser vi också fram emot :-)



Alice som är skotträdd reagerade inte heller på smällarna igår kväll. Otroligt skönt, men förvånad är jag. Amelia o Anya brydde sig inte de heller.



Puss o Kram

2009-01-01 @ 13:18:23
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Lotta W

Den enda som reagerar på skott är Ymer så han var lite stressad när vi kom hem igår. Tur det bara är nyår en gång per år. ;)

Vi önskar er en god fortsättning med lycka, framgång å hälsa!!! :D

Kram från Djurskullen

2009-01-01 @ 13:31:22
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Stina

Hej på er och Gott nytt!

Ska du bli farmor britta!! För de är väl inte du som tagit dig dräktig hahaha??



kramar er alla

2009-01-02 @ 08:56:16
URL: http://www.aijko.se
Postat av: Britta

Hihi Stina det kan du fundera över ;)

Iaf tills nästa gång jag Bloggar :)

2009-01-02 @ 09:23:42
Postat av: Lena Backman

Men Britta det är väl till Borlänge vi ska....inte till Bollnäs :-)

Undra hur många hemliga lådor du hinner få ihop innan bebbe kommer;-)

2009-01-02 @ 18:54:15
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Britta

Ja Herre Gud Lena tänk om jag hamnat i Bollnäs när det är Borlänge som jag ska till ;) Tur att jag har min privat Chaffis hon kör mej säkert rätt ;)

2009-01-02 @ 19:09:51
Postat av: Anette med flock

hahaha ja Britta det är ju klart att vi kommer rätt du är ju kartläsare hihi

2009-01-03 @ 09:36:00
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: LEENA

Dem? Blir det tvillingar? vad kul

2009-01-04 @ 02:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0