Redan Torsdag...

Jag hinner ju inte med att skriva varje dag för dagarna går så fort :)
Och inte är jag helt frisk heller ännu... men jag kunde kraxa lite på innebandyn i Söndags
så det går allt även på fredag när "Pojkarna" möter Ljungby ;)

Min Lilla Syster Lollo hon är lite tokig hon... men jag gillar sådana tokigheter ;)
I Tisdag fm ringde hon och undrade om vi skulle åka iväg någonstans....
Kosta, Jönköping???
Men vi hamnade i Ullared igen ;)
Och igår blev det Jönköping och Po.P mm
Är egentligen inte klok för jag har så jäkla ont i ryggen och ändå så ger jag mej ut.. fick vila på en bänk ibland.
Men vad 17 jag kände att jag bara behövde komma ut lite oxå... men jag lovar idag ska jag gå i pyjamas hela dagen =)
Hittade lite saker till Lådorna oxå, fick köpa 2 nya igår för de andra börjar bli liksom fulla.
Åhh tänk vad nyfiken en blivande Farmor är.. som så gärna vill veta vad det är för liten där inne ;)

Häromdagen fick jag rapport från Ella-Bella "Ella" att hon är en duktig liten tjej som varit rumsren ett tag :)
Hon har oxå träffat sin Bror Ember "Joshi" för lekstund :)
Härligt.. Åhh vad jag längtar till Boxholm för att träffa några av våra "Världens Bästa" Valpköpare och så klart
de små underbara småttingar.. längtar efter att Pussa lilla skäggiga Ella :)

Det går ganska trögt ännu för Tilda att få i sig sin mat.. det går så sakta.
Och hon är mer "klängig" än vad hon brukar.. Putte han säger att hon är en riktig kläng Apa ;)
Ska bli spännande att se vad som tittar ut vecka 8... Små Vit och Svarta blir det allt iaf :)

Här kommer Ella-Bella "Ella"


Joanna o Joshi och Karin o Ella


Ha en härlig dag.. det ska vi ha...
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: kikki

Hej...du måste hålla dig hemma och vila och ta en nypa luft, så du blir bra någon gång annars kommer du kanske vara så sjuk att du missar Boxholm....det blir inte roligt utan Britta ....så fina valparna är...kram och se till att bli bra nu....

Kikki

2009-01-22 @ 11:06:39
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Lena Backman

Men Britta, det heter inte pinne det heter trefot :-)



Ja ni kommer att spöa mig i ringen....är ju lite ringrostig....måste träna

2009-01-22 @ 22:41:49
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com
Postat av: Anette med flock

hmm Britta hur ska man kunna bli frisk när man flänger runt som dig...du får ju ta och lugna ner dig:) så söta de är de små busfröna..ta det nu det lilla lugna och mys i pyjamasen :)

Kramiz

2009-01-23 @ 06:12:04
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Lotta W

Ja...dagarna går av bara farten. Börjar kännas tråkigt att gå hemma (å ingen utställning på länge suck) så jag har kommit på lite projekt här hemma. Vilket inte är så populärt hos Lillen men han får väl offra sig lite. ;) Krya på dig...kramiz Lotta

2009-01-23 @ 22:30:40
URL: http://www.basenjinviggo.hundsida.se
Postat av: Viggo

Matte glömde ju berätta att det är en viss snygging som pryder basenjiklubbens hemsida. :D ;)

Nospuss å tassvift från Viggo

2009-01-23 @ 22:33:30
Postat av: Annica

Ja ska jag vara riktigt ärlig så vill jag också ha vår nu.....men jag tycker om snö bara det kunde hålla sej på minus....gillar inte att det blir plask, kul såg att ni väntar små valpisar...står inte på förrns du har fullt upp då=)

Ha det bra och krya på dej// Annica,Älsa & Ästher

2009-01-26 @ 14:15:50
URL: http://leonland.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0