Tappat lite lust med att Blogga

Tiden rinner ifrån mej och jag har tappat lusten till att Blogga... Mår illa av att det finns någon eller några där ute som  verkar vara avis på mitt liv... Vill ni byta med mej?? Men man får väl lära sig att det kommer alltid att finnas de som håller på med div surt emot andra människor :(

Just nu känner jag att jag bara måste ha något att se fram emot.. även om jag känner mej väldigt sliten ...


Vet nästa inte om man vågar Blogga och tala om vad VI gjort med VÅRA hundar??

Här kommer iaf en liten rapport vad VI har gjort det sista..
VI har varit i Vetlanda på utställning i 2 dagar
Var ju inga lysande resultat kan jag lova dessa båda dagar.. Hmm bara att bita ihop ;)
Nu i Lördags så var Lotta o Wiggo med oss i Södertälje på Utställninga.. och den är jag inte nöjd med alls
Lotus vägrade gå fram till Domarn och hon skrev även i kritiken att han hade mycket tandsten;Det kan jag inte förstå alls för det var inte mycke, Lotus blev iaf utan Cert, Classic fick sitt Cert så nu fattas bara ett för henne innan hon är Champion i Svenska Hundklubben. Men det gick bra för Lotta o Viggo... Viggo blev BIS1 GRATTIS!
Och Leena och Brokton Tank blev BIS 7 inte så illa det heller ;) GRATTIS till er oxå.

Igår var Pernilla och jag i Fredskog och tränade gryt.
Fattar inte vad som hänt med Classic hon var väldigt låg och svansen mellan benen när hon kröp fram i gångarna
hon skällde iaf lite på grävlingen, Men något prov blir det inte det närmaste för henne.
Lotus han ville hellre vara hos Pernilla än att titta på grävlingen hon hade ju så snygga brudar med sig..
Titti o Extra.. Extra var extra snygg för hon löpte. Men han fick hålla tillgodo och leka med Titti.

Vi hoppas och önskar att Jill och Stellan kommer till National .. skulle ju vara kul att ses
och så klart träffa Frille och hans vänner :)

Här kommer lite bilder oxå !

Hmm Tanstenen som grämer mej mest.....


Ella -Bella "söt höna"



Lotus o Ella leker!



Frille och Stellan.. Frille Bis 1 valp i Fällfors!



Frille och Rävskinnet.. ska börjas i tid.....



Frille



Casper



Grisar i mängder.... ;)









Tänk vad olika de är grisarna :)

Ha det så bra så får vi se när vi ses igen...
Kram från oss..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skickar en stor kram till dig..

2009-06-16 @ 11:46:08
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Leena

ja, vad trist. Vem/vilka är det som håller på...låter inte klokt!!

Jag tycker dock att du ska fortsätta blogga så vi får fortsätta läsa vad som händer...

2009-06-17 @ 00:37:02
Postat av: Kikki

Hej Britta bry dig inte om vad dom skriver eller säger...gör det du vill....och det är kul att läsa om hundarna vad dom har gjort och inte gjort...så fortsätt du....massa kramar till dig från mig och hundarna...

2009-06-17 @ 11:04:31
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Barbro & Wicca

Hej Britta ! Skit i dom,det finns alltid knäppa människor som ska hålla på o jävlas.Fortsätt att blogga du ,vi är många som läser o njuter.Nu ser vi fram emot National,det ska bli sååååå kul att träffas.

2009-06-17 @ 14:53:27
Postat av: Anonym

Hei Britta! Du må ikke slutte å blogge! Vi synes det er så gøy å se hvordan det går med "familien" til Panzer. Hilsen Monica:)

2009-06-18 @ 15:51:58
Postat av: Annica

Hur blind var den domaren???? Jag kan då inte se nån tandsten!!



Önskar er en skön o trevlig midsommar=)

// Annica med lurv vovvor

2009-06-19 @ 06:42:34
URL: http://leonland.bloggagratis.se/
Postat av: Lena Backman

Hej Britta!

Försök att inte bry dig om alla skitkärringar. Är man öppen med det man gör så får man alltid ta skit från de som blundar för allt. Ärlighet varar längst vet du väl =O)

Säger som Annica....hur blind var den domaren ??

2009-06-21 @ 11:05:22
URL: http://www.rvrussells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0