Äntligen Fredag...

Eller är det inte så man säger?? ;)
Här har det hänt en del i veckan.. I Tisdags var jag och HD Röntgade Classic
så nu väntar vi spännt på svar nästa vecka. När vi ändå var där så bad jag vetrinären fylla i ett tandintyg
och det var alla tänder där så det var bett UA.
Varit en sväng i Ullared med Lilla syster.. Nää ..Stina vi var inte i den nya affären :P
Har anmält Lotus o Classic till Svenska Hundklubbens utställning i Linköping den 26 April
har även anmält till GB´s utställning i Eskilstuna som är helgen innan.. OJOJ vad mycket farande det kommer att bli :)

Har fått bilder på Diablo oxå från utställninge...de kommer längre ner ;)
Sedan har vi ju klart valpgullat oxå :) Det blir bara svårare och svårare att ta bilder på dem när man är själv,
de vill springa till mej hela tiden :)
Förra helgen var Ellie här hos oss så då passade jag på att trimma henne, undra om de trodde att det var en Naken hund de fick med sig hem?
Så här såg hon ut ..
Änglas Electra "Ellie"




Och nu kommer de små...

Frazze


Fritte "Casper" Bokad


Frizze


Fideli


Frille


Och Liam har varit och hälsat på oss...


Här kommer Änglas Diablo som blev BIS Unghund i Aarup den 7 Mars




GRATTIS Wickie och Diablo!

Ha en trevlig helg gott folk så se vi snart igen..
Kram från oss...



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jasså Ellie nakenhund hi hi Hon blev ju redigt grann :-) Här är en tös här hemma också som hade behövt en genomgång, men kan säga att jag börjat att rycka litta på henne iaf.



Ska du till medlemshelgen i Rinna? Som det ser ut nu så kommer vi :-)



Trevlig helg!!



KRAM

2009-03-20 @ 20:38:58
URL: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Postat av: Anette med flock

Ja det var ju det jag sa från början om diablo när jag såg honom som 3 veckors valp att han var den som jag tyckte var den goaste och när jag ser honom så ser man ju att han är en riktig goding:) och i denna kull är Frille min favvo:)

Kram på er i Stockaryd

2009-03-21 @ 07:02:12
URL: http://www.activeassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0