2 Veckor i Morgon....

Nu har alla småttingar öppnat ögonen och kan börja se världen :) De har oxå börjat att klippa klorna,
Tänk att små valpklor kan växa så fort.. Vi har inte bestämt oss för vilken av dem som ska stanna hos oss eller det blir hos vår Fodervärd :)

Affe han sliter här ute för att allt ska bli klart tills 1:a Advent, För då tänder vi vårt julhus och
bjuder på glögg och pepparkakor här utanför,Detta har blivit en liten tardion för vi har ingen julskyltning
i lilla Stockaryd.... Hmm bara man inte blir anmäld nu för att man är Tomte!!!
Angående anmälningarna så är det ingen ynkrygg som hört av sig....
kankse de har ont i sin lilla rygg ;)

Här kommer nu de små.. kanske kommer de att heta så här...
Änglas Greta Garbo
Änglas Goa Gjördis/Gördis
Änglas Gullige Gusten
Änglas Galanta Gus
Återstår att se..har inte bestämt ännu!
Här kommer de iaf :)

Änglas "hane 1"




Änglas "Tik 1"




Änglas "Hane 2"




Änglas "Tik 2"




Pojkarna


Flickorna


 Det var allt för denna gången!

Ha en härlig vecka och var rädda om varandra <3<3<3
Kram från oss!


Kommentarer
Postat av: kikki

Hej Britta jag vill flytta hem till dig under julen för det som ni har ,har jag inte sätt någon som gör...jag älskar ljus...både inne och ute...och sedan till valparna så är dom så fina,, tur att jag inte skulle köpa någon av dig för jag skulle inte kunna välja..ä jag tar alla .....massa kramar till dig och Affe

2009-11-23 @ 10:29:14
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Anonym

Guud va söta :) hoppas de går bra med dom!

Jag säger "Glad första advent" eller hur man nu säger? :) haha...

kramar till er från oss....

2009-11-23 @ 21:50:06
Postat av: Anette Med Flock

Vilka sötingar ja det sa jag ju igår:=) men jag säger det ännu en gång...ja jag tycker det är för dåligt att ingen törs stå upp och tala vem som håller på med dumheter...ja passa er vem vet som blir avis på glögg och peppisar:=))hade jag bott närmre hade jag kommit som ett skott:=))

Kram på er alla

2009-11-24 @ 14:04:55
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Camilla

Härliga bilder <3



Då skulle man kört förbi er under 1:a advent. Låter mysigt med glöggbjudning utanför ert pyntade hus :)



KRAM

2009-11-27 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0