9 November och Classic´s valpar har anlänt!

Efter mycket väntan är de äntligen här!
Natten som gick var lite orolig Classic skulle ut och in upp och ner!
Men på morgonen 9.09 så kom första valpen .. en Trefärgad hane.
Valp nr 2 var oxå en hane men tyvärr döfödd. Nr var äntligen en liten tik.. Trefärgad,
Nr 4 en hane som jag tror kommer att bli vit & tan... 12.07 kom valp nr 5 vågade knappt
titta vad det var.... men ut kom iaf en lite tik till :) även den Trefärgad... hmm och jag som beställt vit & tan färgade ;) Så nu hoppas vi på att allt annant bara ska flyta på med de små..

Det är bestämt nu att Lotta jag Viggo Harry o Lotus åker till Surahammar på Lördag...
Ska bli kul att träffa alla igen och detta är årets sista utställning för oss alla tror jag.
Lotus han ska jobba med Matilda i Barn med Hund och sedan måste han pussa lite på sin kärlek ...
Wicca <3<3 och även försöka sig på att få ett cert med sig hem ;)

Här kommer lite bilder ..det får bli fler framåt veckan...

Så här såg det ut i helgen...
Hmm Lotus tog lådan!!!


Man blir trött på att vänta...!!!


Och idag är de här :)
ena lilla tiken ville inte vara med...


Hanar..


Tikar..


 så får det vara bra för idag ;)
Hörs och ses...
Puss från valplådan!



Kommentarer
Postat av: Monica og Panzer

Gratulerer med de nye valpene! Så fine de er:) Alt går veldig bra med Panzer.

2009-11-09 @ 22:55:19
Postat av: Anette Med Flock

Ett stort grattis till Änglas nya valpar...tänk att jag skulle få så rätt hihi,... åhh så skoj det blir att ni kommer till sura så vi får umgås lite:=))

Kram Kram

2009-11-10 @ 08:17:43
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Leena

Finfina småttingar

2009-11-10 @ 12:17:41
Postat av: Camilla

Jättefina valpar :))

2009-11-10 @ 15:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0