Småttingarna 1 vecka idag...

Tiden rusar iväg.. redan en vecka har gått sedan Classic fick sina små :)
Det äter och växer precis som de ska ..hände inte myckt mer just nu :)

I Söndags var jag och Lotta på Svenska Hund Klubbens utställning i Surahammar...
och vilken tur att Lotta var med mej för jag hade inte klarat mej själv kan jag lova...
Lotta var så snäll så hon körde både dit och hem ... TACK snälla Lotta och sedan är det alltid kul
att vara ute med dej och dina vovvar :)

Lottas lille Harry var först ut och han blev BIR och BIS 3 Sedan var det Viggos tur han blev oxå BIR
och blev sedan BIG och till slut BIS 4 :)

Och Lotus han fick vänta o vänta och när det äntligen var vår tur så var jag så jäkla nervös...
tror det smittade på Lotus för han ville inte gå fram till domarn.. hon tog av sig glasögonen då gick
det bättre :) han fick sitt Cert... sedan var det väntan igen innan vi skulle in för att se vem som fick BIR
och jag kan lova att mina ben de skakade ordentligt :) så löjligt .. för jag har aldrig varit nervös på någon utställning :) Lotus blev iaf BIR till slut och sedan BIG 3

Rebecca och Nikita var ju där oxå och Nikita hon blev Champion GRATTIS :)

Anette o Gunnar och så klart Matilda var ju oxå med :)
Den där lilla Jaz blev 4:a i valpshow Killian blev nog 4:a i unghunds BIS
Peach blev 2:a attans vad fin hon är nu :))
Vi fick oxå träffa Anette o Gunnars trevliga valpköpare som köpte lille Kingen:)

GRATTIS till Matilda o Lotus oxå så klart!

Och sedan kom ju våran hejjarklack :)
Linda och lilla Ida, Barbro och Lotus fina fästemö Wicca!

Vi var så utspridda så Leena mf såg jag bara till i ringen ..vi han nästa inget säga till varandra..hmm
GRATTIS Leena Tank och Stella :)

Nää nu får det väl vara slut med Grattis och ta fram några bilder på de små ;)
För bilder från helgen har jag inga!

Tik nr 1


Tik nr 2


Hane nr1


Hane nr 2


Prinsessor!


Prinsar!


Och Störst o Minst (hane 1 o tik 1)


God Natt!
Kramar från oss.. och hoppas ni snart tittar in hos oss igen!


Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Åhhh vad söta de är gullhönor och tuppar:=))

2009-11-17 @ 08:23:40
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Ranjita

Åhh, man smälter ju!

2009-11-17 @ 15:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0