Lördag 18 Dec

Och Classic har valpat på dygn 62.
Det blev 3 hanar och 2 tikar, Allt har gått bra, skönt
Så nu hoppas vi att det fortsätter att flyta på.

Min mail funkar inte som den ska jag kan ta emot mail men inte skicka??
Konstigt?? Får se efter helgen om det är Savman som strular igen...

Frille plutt han fick ingen räv idag hmmm Men det var visst inte hans fel
utan skyttens ;) Hoppas att den sitter där snart ;)

Tror jag tjuvtänder det 4:e ljuset i kväll..



Små Pojkar <3



Små Flickor <3



Och hela högen <3



Så små de är, man glömmer det fort :)
Mysigt att höra att höra snuttandet från valplådan <3

Hörs snart igen!!
Kram Britta


Kommentarer
Postat av: kikki

så söta dom är...riktigt fina...dom kan inte ha vägt så mycket ,,dom ser så små ut....kram på dig

2010-12-19 @ 19:15:15
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Annica, Älsa o BollnäsTrollet

Men här har jag missat att det blivit valpar!!! Stort Grattis:) sååå småå och söta!!!!!

Önskar er alla en God Jul=)

2010-12-24 @ 10:41:05
URL: http://leonland.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0