Söndag....



Och andra ljuset är tänt!!
1 Dec blev vi MorMor & Morfar till en liten Prins som ska heta Eddie.
Igår tog vi oss en tur till Upplands-Väsby för att ta en lite titt å denna lilla Bäbis,
Såååå sööööt och så liiiten och så hilma GOOOO <3 <3 <3

Idag är det ca 14 dagar kvar innan Classics valpar kommer, Hon blir rundare för varje dag som går :)

Så här tidigt har iaf inte vår gran varit klädd innan :) Men nu är den klar för i år :)
Det går trögt med Tomtarna... Alla får inte komma upp i år heller ;) Blir ju bara massa jobb med att plocka ner dem sedan ;) MEn jag kan inte låtabli utan att köpa några i år oxå ;)

Jag ska försöka ta mej till Sävsjö oxå denna veckan för att ta nya prover.... Hoppas att de är bra nu!!
Känner mej väl inte 100 men mycket bättre än innan iaf.... tror jag..

Vi ropar GRATTIS ända upp i Norr till Jill som fyller år idag!!!
Frille och Stella var och lurade på Räven igår...och jag tror Frille skällde lite på han iaf ;)

Det var lite kort från denna veckan !!
Kram på er och njut av den vackra snön vi har <3


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ett Jätte grattis till lilla barnbarnet=))))



KRAM

2010-12-17 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0