Alla <3 Dag 2010

Ja nog märker jag att tiden springer på... och den springer fort!

Idag fyller Putte 22 år... GRATTIS GATTIS!
Även Jalle fyller år idag..och han bli 12 år.. GRATTIS lille Jalle Balle lingongök ;)
Vi hade lite kalas här igår för Putte. För idag så åkte han till Malmö för att spela innebandy.
Jalle var oxå med MorMor o MorFar här igår, så han fick paket med sig hem :)

Nästa helg ska vi till Boxholm på utställning, va kul det ska bli :)
Hoppas bara jag inte är lika trött som jag varit idag, för OS är detsamma som att sova,
och det har jag gjort nästan hela dagen.

Ett par bilder då...

Putte <3


Jalle 12 år <3


och Gusten blir 14v imorgon <3


Och Lotus från förra helgen...
Skulle se när det var hans tur <3

Tack Annika för bilden :)

Och till sist så ropar vi GRATTIS GRATTIS för vår F-kull fyller 1 År imorgon!
Grattis Frille Frazze Fritte Fideli och Frizze!
Många pussar från mamma Tilda o pappa Charlie <3<3

Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans kväll
Så ses och hörs vi säkert efter nästa helg ;)

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anette Med Flock

Du får gratta Putte i efterskott då:=)) ja nu rinner veckorna iväg...ska bli kul att ses i Boxholm:=)

2010-02-15 @ 05:11:37
URL: http://www.activeassar.se
Postat av: Kikki

Gratta Putte från mig också pluss alla andra som fyller....kram kram

2010-02-16 @ 11:46:48
URL: http://www.hagvikenskennel.se
Postat av: Julia

Gusten ser ut att bli en riktig guldklimp! Lycka till på utställningen i helgen!

2010-02-19 @ 12:21:15
URL: http://www.elfinridge.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0